یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام حسنی

 حوزه / رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ۹ دی روز مقابله هوشمندانه ملت ایران با فتنه گران بود و آن را روز میثاق با آرمانهای امام و رهبری و انقلاب می دانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی امروز در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی که در میدان آزادی قزوین برگزارشد گفت: یاد شهید مقاومت سردار سلیمانی و المهندس و سید رضی موسوی را گرامی می داریم و میدانیم این راه همچنان با صلابت ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسنی خاطرنشان کرد: امروز یوم القدر ملت بزرگ ایران است که یکی از ماندگارترین حوادث و حماسه های انقلاب را رقم زدند.

وی ادامه داد: اعلام پیروزی زودهنگام یکی از نامزدهای انتخابات قبل از شمارش آرا و اعلام نتیجه نهایی و ادعای تقلب در انتخابات و دعوت همسر یکی از نامزدها برای حضور مردم در خیابانها و تمکین نکردن به قانون و طی مراحل قانونی اعتراض از مهمترین عوامل بروز فتنه بود.

وی اظهار کرد: عده ای این فتنه پرهزینه را به کشور تحمیل کردند و با این فتنه حرمت اباعبدالله الحسین شکسته شد و به مساجد و شعائر دینی و مقدسات توهین شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی تصریح کرد: زیر سوال رفتن امنیت سرمایه گذاری از دیگر پیامدهای این فتنه بود و با این حادثه بسیاری از سرمایه گذاران پشیمان شدند و از ایران رفتند و مردم متضرر شدند.

وی ادامه داد: فتنه گران به حق الناس ملت و حق الله جهانی اسلامی آسیب زدند و موجب شدند دشمنان تغییر مواضع دهند و تحریم های بیشتری به کشور و ملت تحمیل شد.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: امسال در حالی بار دیگر سالگرد حماسه ۹ دی را گرامی می‌داریم که جهان شاهد جنایات گسترده رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم علیه ملت مظلوم فلسطین است. نسل‌کشی، جنایت علیه بشریت و تجاوز رژیم صهیونیستی، سند رسوایی مدعیان حقوق بشر و مردم‌سالاری است که فتنه ۸۸ را طراحی، هدایت و حمایت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی عنوان کرد: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

وی ادامه داد:ملت همیشه بصیر ایران اسلامی در حماسه نهم دی نشان دادند، دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به حضور گسترده ملت ایران در انتخابات سال جاری بیان کرد: هر صندوق رای به منزله یک سنگر مبارزه با فتنه گران و دشمنان امام و رهبری و ملت است و حضور برای آفرینش یک مشارکت حداکثری از ضرورت های این شرایط است.

۹ دی روز مقابله هوشمندانه ملت ایران با فتنه گران بود

انتهای پیام /

۹ دی روز مقابله هوشمندانه ملت ایران با فتنه گران بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha