دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام علی شیرازی

حوزه/جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور گفت: شهادت سرداران سلیمانی و موسوی نشانه ترس و ضعف دشمنان این انقلاب می‌باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، مراسم گرامی‌داشت یوم الله ۹ دی امروز در ورزشگاه آزادی شهر سنندج برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی در این مراسم در سخنانی عنوان کرد: روز ۹ دی را باید روز بصیرت و حمایت از ولایت دانست.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور گفت: خداوند متعال برای هر ملت و امت یک پیامبر را برای رسیدن بشر به معنویات و مبارزه با طاغوت فرستاده است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کردند: این پیامبران در مقابل طاغوت‌های زمان خود قرار گرفتند و به نوعی در مقابل آنها جهاد اکبر را انجام دادند و امروز ما باید پیرو راه این بزرگان باشیم.

این استاد حوزه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: امروز ملت ایران اعم از شیعه و سنی زیر یک پرچم واحد قرار دارند و همین امر زمینه عداوت و کینه ورزی دشمنان شده است تا جایی که دیده می‌شود دشمنان و معاندان این ملت و نظام در کشور به ویژه در استانی همانند کردستان دست به جنایات بزرگی می‌زنند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی گفت: خون‌هایی که برای حفظ این انقلاب بر زمین ریخته شده‌اند خون‌های مقدس و عزیزی هستند که باید مورد احترام همه ما باشد.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: ملت ایران همواره نشان داده است که در هیچ نبردی به دشمن نخواهد باخت و امروز با توجه به روحیه شهادت طلبانه ملت ایران هیچ قدرتی جرات ندارد که به ایران نگاه بد داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه ملت ایران، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد که با استفاده از رسانه و فضای مجازی فکر و ایمان نسل جوان ما را مدیریت کند ولی تاکنون در این امر ناکام مانده است.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور گفت: از سوی دیگر دشمن تلاش دارد که بین مردم و ولایت فقیه و نیز دین و قرآن یک بی‌ اعتمادی ایجاد کند و برای این کار تلاش بسیاری در دستور کار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با اشاره به فتنه های سال ۷۸ و ۸۸ و ۹۸ دشمنان این مملکت یادآورد شد: دشمن برای تضعیف این انقلاب دست به هر کار پلید و شیطانی زده است ولی بصیرت ملت ایران تمامی این دسیسه‌ها را نقش بر آب نموده است.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان ساخت: میرحسین موسوی و کروبی بهانه بود و دشمن طرح‌های گسترده‌تری علیه این ملت در دستور کار خود داشت ولی هرگز نتوانست موفق شود و این را باید مدیون ملت ایران دانست.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی ادامه داد: امروز آمریکایی‌ها که روزگاری از قدرت دم می‌زدند در منطقه جایی برای ماندن ندارند و این یعنی شکست استکبار در برابر جبهه مقاومت و جهان اسلام.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه شهادت سرداران سلیمانی و موسوی نشانه ترس و ضعف دشمنان این انقلاب می‌باشد، یادآور شد: معاندان ملت ایران خوبی می‌دانند که مردم ما هرگز پشت این انقلاب و آرمان‌های آن را خالی نخواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha