پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
زرندیه

حوزه/همزمان باسالروز شهادت سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی مراسمی با حضور طلاب و بانوان شهرستان زرندیه در مدرسه علمیه خواهران کوثر زرندیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، همزمان باسالروز شهادت سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی مراسمی با سخنرانی خانم موذنی و روایتگری خانم محمودی با حضور طلاب و بانوان شهرستان زرندیه در این مدرسه برگزار شد.

موذنی بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب حاج قاسم شهید عزیز را نباید به چشم یک فرد نگاه کرد ایشان یک مکتب،یک ملت، یک مدرسه درس آموز،یک راه بودند.

استاد مدرسه علمیه کوثر زرندیه گفت :باید نگاه کرد و دید که حاج قاسم این شهید عزیز چه کرده که رهبر معظم انقلاب لقب مکتب را به ایشان دادند.

موذنی تصریح کرد : مکتب یعنی یک مدرسه درس آموز انسان ساز که ویژگی های آن باید ها و نباید های رفتاری، آرمان های خاص و دارای قله و دامنه است. رهبر معظم انقلاب واژه مکتب را فقط در مورد سه نفر یعنی امام، شهیدصدر و حاج قاسم سلیمانی به کار می برند در این وقت است که عظمت ایشان مشخص می‌شود .

این استاد حوزه خاطر نشان ساخت: حاج قاسم سلیمانی در روستای قنات ملک کرمان به دنیا آمد و در ۱۳ سالگی به کرمان رفت و با یکی از شاگردان رهبر معظم انقلاب آشنا شد و بعد از انقلاب کارمند اداره برق شد و و با تشکیل سپاه پاسداران به عضویت افتخاری سپاه در آمد و با شروع جنگ تحمیلی ۸ سال در جبهه بود.

موذنی اظهار داشت: حاج قاسم از طبقه پایین جامعه بوده اما با اتکا به نفس و شعار خواستن توانستن است جامعه سازی و تمدن سازی کرد.

وی در پایان افزود :حاج قاسم بارها در معرض شهادت قرار گرفت اما در راه انجام فریضه الهی هیچ پروایی نداشت.کم کم به مقام فرماندهی لشکر ثار الله کرمان منصوب شد بعد از پایان جنگ هم در شرق کشور برای مبارزه با قاچاقچیان فرماندهی کرد. در سال ۷۹ به فرماندهی نیروی سپاه قدس به دستور رهبر معظم انقلاب منصوب شد. که با فعالیت های مخلصانه و مبارزان ای که داشت در نابودی داعش بالاترین مدال ذوالفقار را توسط رهبری دریافت نمود. وبعد شهادت ایشان نیز رشادت ها و دستاورد های ایشان مسیر تاریخ را عوض کرد.

مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی در زرندیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha