دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ا

حوزه/ امام جمعه شهرستان کامیاران با صدور پیام تسلیتی حادثه تروریستی در کرمان و به شهادت رسیدن صدها نفر از هم وطنان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام احمد زارعی؛ امام جمعه شهرستان کامیاران با صدور پیام تسلیتی حادثه تروریستی در کرمان و به شهادت رسیدن صدها نفر از هم وطنان را تسلیت گفت.

در متن این پیام می خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

این‌بار دست استکبار جهانی و رژیم جعلی و آدم کش صهیونیستی در سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به خون مردم بیگناه که برای زیارت سردار دل‌ها، به کرمان آمده بودند آغشته شد و در انفجار تروریستی، مردم بی‌گناه اعم از کودکان زنان و مردان را مظلومانه و بی‌دفاع به خاک و خون کشید و به شهادت رساند.

بی‌شک چنین حرکت‌های شقاوت آمیز و ظالمانه، حاکی از زبونی دشمن غدّار و ناامیدی از مقابله‌ رو در رو با فرزندان غیور ملت است.

اینجانب این فاجعه دردناک را به ملت شهیدپرور ایران تسلیت عرض نموده و در عزای خانواده‌های مصیبت دیده با آنان همدل و صبر و تسلّای آنان را از خداوند متعال مسألت می کنم.

روح مطهر شهیدان ان شاءالله میهمان بانوی دو عالم و مادر شهیدان حضرت صدیقه‌ طاهره سلام الله علیها است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha