چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ا

حوزه / امام جمعه قمصر با بیان اینکه مقصران این حادثه تروریستی منتظر برخورد قاطع باشند گفت : همانطور که رهبری گفتند،پاسخ سخت را می گیرید قطعا چنین اتفاقی خواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام محمد حسین کتابچی در خطبه های این هفته نماز جمعه قمصر در مصلای این شهر ضمن گرامی داشت ۲۷جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت علی بن محمد باقر علیه السلام شهید اردهال و سفیر امام باقر علیه السلام در منطقه کاشان گفت: تدین و تشیع و ارادت مردم منطقه کاشان از قدیم الایام و توجه امام باقر(ع) باعث شد تا فرزندش را برای هدایت و راهنمایی مردم به خطه کاشان بفرستد.

امام جمعه قمصر تصریح کرد: برپایی اولین نماز جمعه در کشور ما توسط این امامزاده بود و مردم از حضور پر برکت حضرت سلطان علی بن محمد استقبال کردند و نحوه شهادت این بزرگوار به دست دشمنان اهل بیت(ع) است و از همه اینها مهمتر زنده نگه داشتن یاد آن حضرت و برپایی مراسم سالروز شهادتش در تمامی این قرنهای گذشته می باشد.

حجت الاسلام کتابچی ضمن گرامی داشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه حادثه تروریستی روز چهار شنبه زائران مزار سردار دلها در کرمان داغ دل ایران و ایرانی را بیشتر کرد گفت: این اقدام تروریستی نفرت مردم ایران را از استکبار بیشتر و بیشتر می کند.

امام جمعه قمصر ضمن انتقاد از مدعیان سازمانهای بین المللی نسبت به سکوت جنایات اسرائیل غاصب درغزه گفت :باعث تاسف است دنیایی که ادعای دفاع از حقوق بشر را دارد با گذشت نه ماه نهایت وحشی گری صهیونیست های خبیث در برابر به شهادت رساندن زنان و کودکان مظلوم غزه ساکت نشسته هستند و هیچ اراده ای برای دفاع از حقوق آنها را ندارند.

حجت الاسلام کتابچی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه به دروغ می گویند که این حادثه تروریستی کار داعش بود و دم خروسشان هم بیرون زده و دروغشان رسوا شده است خطاب به استکبار جهانی گفت: به فرض پذیرش این حادثه به نام داعش ولی داعش را خود شما ساختید و امروز خودتان هزینه های آن را از پول نفت ملت های منطقه با خیانت یک مشت حاکم بزدل پرداخت می کنید .

امام جمعه قمصر با بیان اینکه مقصران این حادثه تروریستی منتظر برخورد قاطع باشند گفت : همانطور که رهبر عزیز تر از جانمان فرمود که پاسخ سخت را می گیرید قطعا چنین اتفاقی خواهد افتاد .

حجت الاسلام کتابچی خطاب به گروه های مختلف سلبریتی ها که ادعای ایرانی بودن و دلسوزی برای ایران دارند و در فتنه فواحش و به بهانه فوت یک دختر جوان سینه چاک کردند و کشور را بهم ریختند گفت : چرا امروز هیچ صدایی از شما در برابر جنایت تروریستی کرمان در نمی آید، مگر خبر شهادت جانسور دختر دانشجو و معلم پر مهرمان در این حادثه را نشنیدید؟ مگر خبر به خاک و خون کشیده شدن کودکان خردسال را ندیدید؟ اینها برای شما کافی نبود که بفهمید کجای کار ایستاده اید؟ اما اینها سر جای خودشان امیدواریم برخی از جوانان عزیز ما این سلبریتی های نان به نرخ ساعت خور که آبروی سلبریتی های با شرف ما را هم می ریزند را بشناسند و جواب آنها بدهند.

امام جمعه قمصر تصریح کرد: در تمام جنایات ترور فرماندهان جبهه مقاومت، حماس،کشتار بی رحمانه مردم غزه و ترور مردم عزیزمان در مراسم حاج قاسم عزیز دست خون آلود و چهره خون آشام دولتمردان امریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی می بینیم لذا تنفر و انزجار مردم دنیا از شما جنایتکاران روز بروز افزایش پیدا می کند.

حجت الاسلام کتابچی با بیان اینکه رزمندگان غزه و لبنان و یمن و عراق تا آخر پای کار ایستاده اند گفت : خون پاک شهدای غزه باعث تقویت جبهه مقاومت می شود که نیاز به ریخته شدن خون مظلومانه ایرانی ها داشت تا کار یکسره شود.

امام جمعه قمصر با بیان اینکه دشمنان بدنبال القاء این مطلب بودند که به رزمندگان عراق و یمن و سوریه و غزه بگویند خون شما ریخته می شود تا امنیت ایران تامین شود گفت: امروز همه دنیا می بیند که هنوز هم باید ایران و ایرانی برای عزت و سر بلندیش و برای زنده ماندن راه حضرت زهرا و سید الشهدا خون بدهد.

حجت الاسلام کتابچی با بیان اینکه اگر در کشور امنیت داریم به این علت نیست که کسی علیه امنیت ما کاری نمی کند گفت: در ماه های اخیر بارها و بارها سربازان و حافظان امنیت کشورمان برای خنثی کردن عملیاتهای دشمنان و تامین امنیت در مرزهای کشور شهدای زیادی دادیم لذا باید قدردان سربازان گمنام و حافظان امنیت باشیم

امام جمعه قمصر برلزوم مشارکت پرشور مردم در انتخابات تاکید کرد و یاد آورشد : کسانی که دانسته یا نادانسته بذر تضعیف نظام و کشور را می پاشند و حرفهایی که بوی تشویق به عدم مشارکت در انتخاب می زنند باید بدانند امنیت و استقلالی که داریم نتیجه ایثار مردمانی است که چهل سال همه رنجها و محرومیت ها را تحمل کردند و در راهپیمایی ها و انتخابات ها پای کار ایستادند و از انقلاب و نظام دفاع کردند.

شایان ذکر است درپایان نماز گزاران با شرکت در راهپیمایی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی کرمان و حمایت قاطع از مردم مظلوم غزه خواستار برخورد جدی با عاملان تروریستی شدند .

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha