یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر /گفت‌وگوی خبرنگار حوزه با مسئولین غرفه‌های نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی در روز سوم

حوزه/ تاکنون ۲۵ عنوان کتاب توسط بنیاد علمی فرهنگی هاد منتشر شده است و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است و در این مجموعه سخنرانی های مرحوم آیت الله ناصری نیز گردآوری و به صورت کتاب چاپ شده است.

حجت الاسلام سید علیرضا ترابی مسئول غرفه بنیاد علمی فرهنگی هاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در حاشیه نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی در مجتمع امام خمینی(ره) قم گفت: بنیاد علمی فرهنگی هاد از دهه هشتاد در محور های آموزشی، تبلیغی و فرهنگی تحت نظارت مرحوم آیت اللّه ناصری(ره) و با مدیریت فرزند ایشان حجت الاسلام والمسلمین جعفر ناصری در دو شهر قم و اصفهان فعالیت های خود را آغاز کرده که منشأ خدمات و برکات متعددی شده است.

وی افزود: موضوع فعالیت بنیاد در اولویت اول ارتقاء سطح کیفی و کمی ‌دانش و بینش طلاب حوزه‌های علمیه و در نهایت همه اقشار جامعه بوده که محور فعالیت آن گسترش بسترهای اخلاقی و عمق بخشی مفاهیم و ارزشهای اخلاقی مبتنی بر آیات قرآن کریم و سنت اهل بیت(ع) می‌باشد.

حجت الاسلام ترابی ابراز داشت: فعالیت های این مجموعه، با هدف اصلی احیا و ارائه فرهنگ اسلامی به زبان امروزی و با تکیه بر مسائل اخلاقی در زمینه های گوناگون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی انجام می گیرد.

مسئول غرفه بنیاد علمی فرهنگی هاد گفت: تاکنون ۲۵ عنوان کتاب توسط بنیاد علمی فرهنگی هاد منتشر شده است و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است, در این مجموعه سخنرانی های مرحوم آیت الله ناصری نیز گردآوری شده و به صورت کتاب چاپ شده است.

وی افزود: نشریه "خلق" از مجموعه مجلاتی هست که بنا به منویات تولیت بنیاد, از ابتدای تاسیس این مرکز تهیه و تولید می شود که حدود ۷۰ شماره از آن حول مباحث اخلاقی منتشر شده است.

وی در پایان سخنان خود گفت: تبیین و ترویج معارف اهل‌بیت(ع) با تأکید بر آموزه‌های اخلاقی تربیتی, ایجاد، گسترش و تعمیق فضای اخلاقی و ایمانی در سطح حوزه‌ی علمیه و جامعه و ارتقاء سطح بینش و دانش طلاب و اقشار مختلف جامعه در راستای محور فعالیت بنیاد از جمله اهداف تاسیس این بنیاد علمی فرهنگی می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha