یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریک خانم برقعی

حوزه / مدیر جامعةالزهرا(س) انتصاب خانم فرهمند به عنوان «رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده» را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها با ارسال پیامی، انتصاب خانم فهیمه فرهمندپور را به سمت «ریاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده» تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

حضور محترم سرکار خانم فهیمه فرهمندپور (زیدعزّها)

سلام علیکم

با احترام، بدین‌وسیله انتصاب شایسته سرکارعالی به سمت «ریاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده» که نشان از توانمندی و تجربه گرانقدر حضرتعالی است، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و برای شما و اعضاء محترم آن شورا، موفقیت، رشد و بالندگی روزافزون آرزومندم.

مستحضرید که مؤسسه علمی، پژوهشی، حوزوی و بین‌المللی جامعةالزهرا علیهاالسلام در سال 1363به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(قدس سره) بنیان نهاده شد و هم اکنون نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین حوزه علمیه خواهران جهان تشیع مورد عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی است و فراگیران علوم اسلامی از بیش از 80 کشور جهان در آن به تحصیل علم اشتغال دارند.

این مؤسسه همچون گذشته آماده‌ همکاری با تمامی نهادهای انقلابی و سازمان‌های کشوری و لشکری می‌باشد تا همگام با بخش‌های فرهنگی و اجتماعی کشور، گامی در جهت تقویت بنیه دینی و فرهنگی خانواده‌ها و تأمین امنیت ذهنی و فرهنگی اقشار مختلف، به ویژه در حوزه بانوان و دختران برداشته شود.

از درگاه خداوند منان، توفیقات روزافزون همراه با توجهات حضرت ولیّ‌عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف برای سرکارعالی و همکاران محترم مسئلت دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha