یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علی لطیفی

حوزه/ رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی کتب درسی وزارت آموزش و پرورش با بیان این که برخی کتب درسی نیازمند تحول صد درصدی هستند، گفت: از ظرفیت‌ها و تجربیات موفق مرکز تدوین متون حوزه‌های علمیه استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین علی لطیفی عصر امروز در پانزدهمین اجلاسیه سالانه هم‌اندیشی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش که در سالن جلسات خانه معلم شماره یک قم برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد جدید ما توجه به ابعاد شخصیتی دانش آموزان است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی حوزه موجب افتخار است، مطرح کرد: نیازمند تجربه‌های جدید در زمینه مخاطب کودک و نوجوان در حوزه اولویت‌های نظام هستیم.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی کتب درسی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تقویت مسئله هویت اسلامی و دینی نیازمند طراحی‌های پیچیده است، عنوان کرد: سامانه دریافت نظرات عمومی دانش آموزان، والدین و معلمان از سال گذشته راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته نظرات خوبی به دست ما رسیده است، خاطرنشان کرد: اعمال برخی از نظرات تخصصی در کتب درسی نیازمند اختصاص زمان کافی است و قطعا از تمام نظرها استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لطیفی با بیان اینکه تغییر کتب درسی نیازمند مراحل خاصی است، تصریح کرد: مسئله اصلی عناوین دروس و ساعت تدریس آن است که باید برنامه‌ریزی لازم برای آن صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه برخی از کتب درسی نیازمند تحول صد درصدی هستند، یادآور شد: از ظرفیت‌ها و تجربیات موفق مرکز تدوین متون حوزه‌های علمیه استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha