یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دانش آموزان

حوزه/ معاون سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در بسیاری از مناطق نرخ چاقی به بیش از ۴۰ درصد رسیده است، تصریح کرد: موضوع تفریحات سالم مهم‌ترین بازوی تربیت سالم در تمام جوامع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، صادق ستاری فرد عصر امروز در پانزدهمین اجلاسیه سالانه هم‌اندیشی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش که در سالن جلسات خانه معلم شماره یک قم برگزار شد، اظهار کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر اطلاع‌رسانی اقدامات خوب است.

وی با اشاره به اینکه در آموزش و پرورش اتفاقات خوبی درحال رقم خوردن است، مطرح کرد: بیان کردن این اقدامات موجب امیدآفرینی در جامعه خواهد شد.

معاون سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در این جلسه نکات دقیقی بیان شده است، عنوان کرد: بهره‌مندی از این نکات می‌تواند موجب تقویت آموزش و پرورش شود.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از مناطق نرخ چاقی به بیش از ۴۰ درصد رسیده است، خاطرنشان کرد: موضوع تفریحات سالم مهم‌ترین بازوی تربیتی سالم در تمام جوامع است.

ستاری فرد با بیان اینکه متاسفانه نسبت به این موضوع غفلت کرده‌ایم، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مدیران مدارس بتوانیم کاستی‌های این عرصه را جبران کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha