پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فاضل

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه گزینش نقطه آغاز یک فرآیند است و ضروری است با ایجاد یک فرآیند برای حفظ نخبگان خواهر تأمل و تدبیر شود، گفت: برای کار در حوزه‌های علمیه خواهران، علیم و امین بودن افراد باید اثبات شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل در نشست گزینشگران حوزه‌های علمیه خواهران بمناسبت نکوداشت هفته گزینش و با تقدیر از برترین هسته‌های گزینش استانی در سالن شهید سلیمانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به آیات و روایات و فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: خوب است قوانین زمینی مقتبس از قوانین الهی باشد، اگر عالِمی یک لغزشی داشته باشد یک عالَم دچار گمراهی خواهد شد.

رئیس هیأت مرکزی گزینش حوزه های علمیه خواهران افزود: از ملاک های انتخاب رهبران و پیامبران از جانب خداوند متعال صبر و سعه صدر را می توان برشمرد؛ لذا در انتخاب مدیران و مسئولان توجه به این موضوع بسیار ارزشمند است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه از بیرون به این سازمان به عنوان یک مرکز دینی نگاه می شود لازم است به گونه‌ای در انتخاب ها و گزینش ها اقدام کنیم که الگو شویم و از فرآیندها، معیارها و شاخص های ما اقتباس نمایند؛ لازم است این جلسات هم اندیشی ادامه داشته باشد و یک نظام گزینش مبتنی بر الهیات، مستخرج حوزه های علمیه خواهران ارائه نمائیم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه گزینش نقطه آغاز یک فرآیند است و ضروری است نسبت به ایجاد یک فرآیند برای حفظ نخبگان خواهر تأمل و تدبیر شود، ادامه داد: برای کار در حوزه های علمیه خواهران، علیم و امین بودن افراد باید اثبات شود.

وی به تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص پیشگیری از هر گونه نفوذ به ویژه نفوذ جریانی، اظهار کرد: با اشتباه در گزینش و انتخاب ناصحیح، هزینه‌ای سنگین دچارمان خواهد شد؛ امیدواریم با انتخاب های درست خصوصاً در أمر گزینش به حسب منطق حیاتمان، موجبات رضایت حضرت حجت بن الحسن(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را فراهم سازیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha