جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
طلاب جهادی

حوزه/ دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی به منظور تکمیل اطلاعات گروه‌های جهادی حوزوی اقدام به جمع‌آوری اطلاعات در قالب فراخوان و ثبت نام مسئولان گروه‌ها در سامانه نجاح کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه, مدیریت گروه‌های جهادی و حوادث غیرمترقبه به منظور تکمیل اطلاعات گروه‌های جهادی حوزوی جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به آن‌ها اقدام به جمع‌آوری اطلاعات در قالب فراخوان برای ثبت اطلاعات مسئولان گروه‌های جهادی نموده است.

برخی از امتیازات شرکت در این گروه ها عبارتست از بهره مندی از دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی با اعطای گواهینامه, برخورداری از طرح های حمایتی و توانمند سازی گروه های جهادی, صدور مجوز فعالیت جهت گروه های حایز شرایط, امکان معرفی به دستگاه های اجرایی و نهادهای مربوطه (سازمان مدیریت بحران کشور و ...)و ...

مهلت ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات تا ۶ بهمن ۱۴۰۲ می باشد و ثبت‌نام از طریق لینکhttp://reg.ismc.ir/rules/۴۲۳ (سامانه نجاح) خواهد بود.

شماره تماس(پاسخگویی در ساعات اداری) ۰۲۵۳۲۹۴۰۱۰۹ می باشد و پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی به نشانی jahadgaranhowzavi.com در اختیار علاقه مندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طاها IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    1 0
    عالی
  • یدالله IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    0 0
    شرکت در گروه جهادی
  • قربان شمسی IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    1 0
    کار بسیار خوبی می باشد انشا ء الله این روش و انسجام بیشتر شود
  • کار و درس IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    0 0
    خیلی خوب هست. البته مناسب هست گروههای جهادی پشتیبانی درسی ویژه شوند، حین برخی از کارها می توان صوت دروس را گوش داد، از طریق تلفن همراه ممکن هست.
  • ارزش فوق العاده IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    0 0
    هر چه روی فعالیت های جهادی کار شود ارزشش را دارد. محصول فعالیت صرفا رفع مشکلات جامعه ی ایمانی نیست، بلکه چنین فعالیتی، فعال را می سازد، علاوه بر آن که ضمنا ورزیدگی هم می آورد سلامت جسمی و روحی هم می تواند ره آوردش باشد، انس جهادگران با هم حین فعالیت جهادی بسیار عالی و سالم هست
  • جهادی زنان IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    0 0
    در فعالیت جهادی بانوان مومنه می توانند نقش زنانگی شان را در شرایطی ایمن و خوب داشته باشند، همان طور که در دفاع مقدس بود و تاثیر فراوانی داشت.