پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
فا

حوزه / سرتیپ پاسدار سیف با بیان اینکه درحال حاضر جمهوری اسلامی ایران به تنها ابر قدرت دنیا تبدیل شده است گفت: زمانی هر روز گزینه نظامی را برای ایران روی میز می آوردند ولی دیگرکسی جرات نمی کند بگوید گزینه نظامی روی میزاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه درکاشان سرتیپ پاسدار سیف معاون عملیات سازمان بسیج شب گذشته در شانزدهمین یادواره شهدای سادات کاشان و ۱۰۵ شهید محدوده پایگاه شهید غفاری(ره) در مسجد خالو کاشان با بیان اینکه با گذشت ۱۴۰۰سال آرزوی بشریت که احیای اسلام بود با پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحقق پیدا کرد اظهار داشت: امام حسین (ع) تمام هستی خودش را برای احیای مذهب پیامبر اکرم (ص) داد.

معاون عملیات سازمان بسیج با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تدبیر و درآیت امام راحل و بصیرت و همراهی مردم به پیروزی رسید یاد آور شد: تحریم های اقتصادی ، تهدید نظامی و توطئه های فراوان دشمنان باعث نشد انقلاب را از مسیر خود منحرف شود.

سرتیپ پاسدار سیف به جنگ هشت ساله اشاره کرد و افزود : صدام حسین ملعون علیرغم در اختیار داشتن سلاح های پیشرفته و غیر متعارف و مستقر نمودن ۱۲ لشگر مجهز در مناطق غرب و جنوب ایران طی ۸ سال در برابر نیروهای بسیج مردمی که با دست خالی به میدان آمده بودند شکست خورد.

معاون عملیات سازمان بسیج کشور با بیان اینکه برای اولین بار در طول تاریخ جنگ های دنیا یک جوان بسیجی به نام شهید حسن باقری که دانشگاه افسری ندیده بود طرح عملیات شبانه را علیه دشمن متجاوز داد تصریح کرد : رزمندگان بسیجی ایران با شروع جنگ شبانه در عملیات های فتح المبین ، طریق القدس ، کربلای ۲، عاشورا، خیبر، بیت المقدس و ...  هزاران کشته و مجروح از دشمن گرفتند.

سرتیپ پاسدار سیف تصریح کرد: در حالی رزمندگان در دوران دفاع مقدس با دشمن جنگیدند که اجازه ورود یک فشنگ و سیم خاردار را به ایران نمی دادند.

معاون عملیات سازمان بسیج کشور با بیان اینکه هیچ شهیدی ناخواسته شهید نشد ابراز داشت: همه دوست داشتند شهید شوند، ولی در لحظه آخر وقتی توپ و خمپاره کنارمان می خورد خانواده ، بچه و پدر و مادر جلو چشممان را می گرفت و مانع شهید شدنمان می شدند ولی شهدا در لحظه آخر معامله شان را با خدا تمام کردند و شهید شدند.

سرتیپ پاسدار سیف با بیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس به جایی رسیدند که موشک هایشان الان در عمق کشور هرنقطه ای را بخواهند می تواند بزند خاطرنشان کرد : رزمندگان کشورمان قرارگاه داعش را در دیر الزور طوری با موشک های نقطه زن مورد هدف قرار دادند که هیچ آسیبی به خانواده های داعشیان وارد نشد و فقط مقر جلسه فرماندهان آنها را زدند.

معاون عملیات سازمان بسیج کشور بالا رفتن توان نظامی کشورمان را حاصل خون شهدا ،ایثارگری رزمندگان و جانبازان کشورمان دانست و یاد آور شد : رژیم صهیونیستی و امریکای جنایتکار می دانند به جایی رسیدیم که دشمن را در هر جایی بخواهیم می توانیم تهدید کنیم و بزنیم.

سرتیپ پاسدار سیف با بیان اینکه در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران به تنها ابر قدرت دنیا تبدیل شده است گفت: زمانی هرروز گزینه نظامی را برای ایران روی میز می آوردند، ولی دیگر کسی جرات نمی کند بگوید گزینه نظامی روی میز است و به لطف پروردگار و درایت پیامبرگونه رهبری و بصیرت، شجاعت و استقامت ملت ایران تمام گزینه های دشمن خنثی شده است.

معاون عملیات سازمان بسیج کشور برلزوم حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد و افزود : حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمن ، حل مشکلات مردم ، استحکام بخشی نظام، بالا رفتن حجم صادرات و واردات و ارتباطات سیاسی ، اقتصادی و... با دنیا می شود.

سرتیپ پاسدار سیف با بیان اینکه انقلاب ایران مقدس و رهبری آن بر حق است، برلزوم قدردانی از نظام، انقلاب و خانواده معظم شهدا، رزمندگان و جانبازان تاکید کرد و یاد آورشد: اگر نبود رزم رزمندگان، جانبازی جانبازان و شهادت شهدا دشمن آمده بود و همه چیزمان را گرفته بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha