یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ سردار عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی انتصاب جدید استاندار را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا استان با صدور پیامی انتصاب استاندار جدید آذربایجان شرقی را تبریک گفت که در این پیام آمده است:

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان استاندار و نماینده ارشد دولت در استان ولایت مدار آذربایجان‌شرقی را صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

انتصاب شما که برخوردار از عناصری همچون، جوانی و سرزندگی، تحصیلات عالیه و برخوردار از تجارب مدیریت های ملی هستید، نوید تداوم و تسریع پیشرفت استان در دوره جدید می باشد. ان شاءالله

با تکریم و تعظیم یاد و نام استاندار جهادی، پرتلاش و فقید استان،جانباز و آزاده سرافراز مرحوم سردار خرّم، برای جنابعالی از درگاه خداوند منان توفیق روز افزون آرزومندم و باور دارم که ره آورد توفیق شما، افزایش رضایتمندی مردم خواهد بود.

بدینوسیله اعلام می‌دارم سپاه عاشورا برای تداوم راهبرد این نهاد انقلابی و مردمی در همکاری و هم‌افزایی با دولت‌ها، آمادگی کامل داشته و برای پیشبرد برنامه‌های دولت سیزدهم درجهت تقویت و به‌کارگیری ظرفیت‌ها و فرصت‌های تضمین‌کننده پیشرفت استان و مانع‌زدایی از روند بهبود معیشت و خدمت مضاعف به این‌مردم نجیب و شریف کنار شما خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha