دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1135750
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰
پویش ملی جهاد پیشرفت

حوزه/در راستای عمل به فرمان رهبر عزیز انقلاب اسلامی مبنی بر «جهاد تبیین» دومین پویش ملی پیشرفت، در جهاد کشاورزی کلید خورد.

حجت‌الاسلام رضا قنبری سرپرست اداره تبلیغات ستاد وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری حوزه در مشهد، در آستانه چهل و پنجمین طلیعه انقلاب شکوهمند اسلامی، با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: تسهیل ارتباط کشاورزان و بهره‌برداران با وزارت جهاد کشاورزی، از جمله اهداف حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی است که تاکنون برای رسیدن به این هدف، طرح‌ها و ایده‌های متعددی به صورت ملی و استانی اجرا شده است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، که فرمودند: «بخش کشاورزی و دامداری ما یک بخش ویژه و استثنایی است و همه باید برای آن تلاش کنند»، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه ستاد وزارت جهاد کشاورزی، خدمت به هم‌میهنان عزیز، خصوصا روستاییان دوست‌ داشتنی و عشایر غیور ایران زمین است و برای این منظور، شبانه روز در تلاشیم.

سرپرست اداره تبلیغات ستاد وزارت جهاد کشاورزی یکی از طرح‌های ملّیِ در حال اجرا که همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، توسط حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی آغاز شد را «پویش ملی پیشرفت۲» دانست و افزود: در راستای عمل به فرمان رهبر عزیز انقلاب اسلامی مبنی بر «جهاد تبیین» دومین مرحله از این پویش، به صورت ملی برای مخاطبین روستائی و عشایر، در حال برگزاری است.

وی درباره چگونگی شرکت در این پویش ملی گفت: کافیست روستائیان و عشایر عزیز از وضعیت پیشرفت روستای و محل سکونت خود، یک فیلم کوتاه ضبط کنند و ضمن بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی از گذشته تاکنون، محل زندگی آن در حوزه‌های عمرانی، آموزش، کشاورزی، دامداری، جاده سازی، مسکن، پزشکی، ورزشی، علمی، فرهنگی و... چه پیشرفتی داشته است، فیلم را در پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۹۹۷۰۸۷۰۰ ارسال کنند.

قنبری با بیان اینکه بیش از ۵ میلیارد ریال اعتبار برای جوایز این پویش ملی در نظر گرفته شده، افزود: سال گذشته در اولین پویش ملی پیشرفت، بیش از ۴ هزار اثر به دبیرخانه پویش پیشرفت ارسال شد که از این تعداد، حدود ۴۰۰ اثر برگزیده و مورد تشویق قرار گرفت.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز این پویش ملی، به میمنت چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به برگزیدگان: ۴۵ کمک هزینه سفر به کربلای معلی، ۴۵ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، ۴۵ کمک هزینه سفر به قم و جمکران، ۴۵ پارچه چادری، ۴۵ کمک هزینه خرید گوشی هوشمند، ۱۱۴ لوازم ورزشی ویژه جوانان و نوجوانان و ۱۱۴ کمک هزینه خرید ادوات کشاورزی اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha