دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اختتامیه اردوی زیارتی استعدادهای برتر حوزه علمیه خواهران

  حوزه / مراسم اختتامیه اردوی سرای امید، طلاب استعداد برتر حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه الزهراء (س ) در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، در مراسم اختتامیه اردوی سرای امید، با حضور جمعی از طلاب استعدادهای برتر حوزه علمیه خواهران و جامعه الزهرا برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین کرمی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان با اشاره به فرمایشی از رهبر انقلاب که در دیدار اربعین سال ۱۴۰۰ در مورد فتنه ۱۴۰۱ با جمعی از دانشجویان بیان داشتند، وظایف طلاب را در موضوع جهاد تبیین خاطرنشان کرد.

وی افزود: حضرت آقا در این دیدار خاطرنشان کردند که دشمن در طی ۴ دهه تمام تلاش خود را به کار بست تا جمهوری اسلامی ایران را از پای در آورد اما به لطف الهی موفق نشد ولی او خوب فهمیده است که ایجاد جنگ روانی در فضای مجازی شاید آنان را به هدف برساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کرمی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در طی این ۴ دهه‌ی بابرکت نه تنها موجب اعتلای جایگاه #زن بلکه باعث ارتقاء علمی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و اجتماعی آنان شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عماد، رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه نیز به وظیفه‌ی سنگین خواهران طلبه استعداد برتر در عملی ساختن فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید نمود و به تشریح برنامه های پیش رو در امور استعدادهای برتر پرداخت.

در انتهای این مراسم به تعدادی از طلاب استعداد برتر با امضای مسئول نهاد مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان و رئیس مرکز امور نخبگان لوح تقدیری اهداء شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha