یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جشنواره فیلم فجر

نماینده حوزه های علمیه در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر گفت: ارتقاء مفاهیم و تنوع موضوعات در فیلم های این دوره از جشنواره کاملا محسوس است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس سیدنژاد که به عنوان نماینده حوزه علمیه به جشنواره فیلم فجر اعزام شده است در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با تاکید بر ارتقاء نسبی مفاهیم با ارزش در این دوره از جشنواره نسبت به دوره های گذشته، گفت: تنوع موضوعات و مفاهیم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی از نکات برجسته این دوره از جشنواره فیلم فجر تا امروز بوده که لازم است از مدیران سینمای کشور و مؤسسات و نهادهای سازنده و سرمایه گذاران، تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: تعداد بالای اکران آثار فیلم اولی ها نیز از دیگر اقدامات مهم این دوره از جشنواره است که این می تواند آینده سینمای ایران را تضمین نماید.

نماینده حوزه در جشنواره فیلم فجر در پاسخ به سؤال خبرنگار حوزه مبنی بر دلایل حضور حوزه علمیه در جشنواره فیلم فجر، اظهار کرد: سینما امروزه در جهان به عنوان یکی از مهمترین ابزار انتقال پیام و تولید محتوا است و نمی شود از چنین موضوع مهمی غفلت کرد. حضور کارشناس حوزوی در میدان جشنواره، شناسایی و نقد آثار در گفتگو با رسانه های مختلف، اصحاب رسانه و تولید کنندگان فیلم قطعا می تواند به رشد و کیفیت محصولات سینمایی کمک کند و برخی از فیلمسازان از این موضوع استقبال می کنند.

سید نژاد در پایان گفت: هر ساله تعدادی از کارشناسان حوزوی عرصه رسانه و سینما در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا می کنند ولی در این دوره سعی شده این حضور پر رنگ تر باشد و به زودی نقد برخی از فیلم ها که توسط کارشناسان قلم زده شده، تقدیم مخاطبان خبرگزاری حوزه خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 0
    ببخشید جسارتا چه کسی شما را به عنوان نماینده حوزه معرفی کرده است؟ چند فیلم دیدید؟ چند فیلم ساختید؟ چند فیلمنامه نوشتید؟ سینما را پیش کدام استاد یاد گرفتید؟ از کدام مرکز هنری مدرک دارید؟ نماینده حوزه هایییییییی علمیه؟
    • مسعود IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
      0 0
      ایشان دارای تحصیلات دانشگاهی در زمینه رسانه هستن و سالها مسئولیت های مختلفی در بخش های رسانه ای حوزه علمیه بر عهده داشتن. همچنین در تالیف و مشاوره فیلمنامه های زیادی با اهالی سینما و تلویزیون همکاری کردن.