یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جشنواره قرآنی

حوزه/حجت‌الاسلام یدالله نعمتی گفت:قرآن کریم کتاب هدایت و سعادت بشر است و انس با آن می‌تواند انسان را در مسیر کمال و تعالی یاری رساند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،به مناسبت عید مبعث و گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر، امروز"جشنواره قرآنی" با حضور ۸۵ چهره برتر قرآنی از برادران و خواهران شیعه و سنی در شهرستان نمین برگزار شد.

حجت‌الاسلام یدالله نعمتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نمین در این مراسم با تبریک عید مبعث و ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: قرآن کریم کتاب هدایت و سعادت بشر است و انس با آن می‌تواند انسان را در مسیر کمال و تعالی یاری رساند.

وی با اشاره به نقش قرآن در تربیت افکار و اندیشه دینی، افزود: ترویج فرهنگ قرآنی و انس با آیات الهی، ضرورتی انکارناپذیر در جامعه امروز است.

قرآن کریم منشور سعادت و رستگاری بشر است

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به سخنرانی پرداخت و به تبیین نقش قرآن در زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها پرداخت.

وی با بیان اینکه قرآن کریم منشور سعادت و رستگاری بشر است، گفت: عمل به آموزه‌های قرآن کریم، رمز سعادت و خوشبختی در دنیا و آخرت است.

در پایان این مراسم، از ۸۵ چهره برتر قرآنی از برادران و خواهران شیعه و سنی شهرهای نمین و عنبران با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha