دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آفریقا

حوزه/ آستان مقدس حسینی اعلام کرد: شماری از رهبران و هزاران تن از پیروان آنها در تعدادی از کشورهای آفریقایی به مذهب اهل بیت (ع) مشرف شده اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مرکز ارشاد بین المللی اصحاب الکساء وابسته به آستان مقدس حسینی اعلام کرد که شماری از رهبران و هزاران تن از پیروان آنها در تعدادی از کشورهای آفریقایی در طول چند سال گذشته به مذهب اهل بیت (علیهم السلام) مشرف شده اند.

شیخ احمد رشید الطرفی مدیر این مرکز گفت: پس از تلاش های فراوان مرکز ارشاد بین المللی اصحاب الکساء وابسته به حرم مطهر امام حسین (ع) در گسترش معارف اهل بیت اطهار (علیهم السلام)، نتیجه آن تشرف برخی از رهبران و هزاران تن از پیروان آنان در آفریقا به مذهب اهل بیت(ع) بود.

وی افزود: کار مرکز ما همچنان ادامه دارد و تمام تلاش خود را برای گسترش اعتقادات به حق شیعه انجام می دهد.

شیخ الطرفی ادامه داد: این مرکز برنامه‌هایی در آینده برای گسترش دامنه کار خود دارد و کشورهای بیشتری در آفریقا، آسیا و سایر نقاط جهان را شامل می‌شود.

قابل ذکر است که مرکز ارشاد بین المللی اصحاب الکساء وابسته به آستان مقدس حسینی فعالیت های مختلفی از جمله نشر معارف اهل بیت (علیهم السلام) در قاره آفریقا، طرح تربیت مبلغ و نظارت بر مدارس دینی و توزیع سبدهای غذایی و بزرگداشت مناسبت های اهل بیت (علیهم السلام) حفر چاه و غیره است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha