سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد گفت:مردم ولایی و بابصیرت ایران اسلامی وفادار به نظام و انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام سید علی حسینی،امام جمعه بروجرد،امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان،با اشاره به اینکه مردم ولایی و با بصیرت ایران اسلامی وفادار به اهداف نظام و انقلاب هستند افزود:مردم ایران اسلامی تا پای جان حافظ ارزش های اسلام و انقلاب هستند و در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی می کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با حضور خودجوش و گسترده خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به دشمنان ثابت کردند که وفادار به نظام و اهداف انقلاب هستند،اظهار داشت:مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی به ثبت رساندند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه دانشمندان و متخصصان جوان ایران اسلامی با تلاش و پشتکار امروز در همه عرصه ها ایران را به موفقیت های چشمگیری رسانده اند،خاطر نشان کرد:موفقیت های ایران اسلامی در زمینه های نظامی،علمی،پزشکی،فناوری و ...موجب حیرت دشمنان اسلام و انقلاب شده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند و اهمیت این انتخابات در سرنوشت مردم و کشور گفت:مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بار دیگر توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را خنثی می کنند.

وی در پایان بر تبلیغ مستمر و هدفمند در جامعه برای جذب و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند تاکید و خاطر نشان کرد:همه فعالان حوزه های دینی،فرهنگی و اجتماعی باید مردم را به حضور در پای صندوق های رای دعوت کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور در کشور باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha