چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
تصاویر/ جشن سلام به آینده در بوشهر

حوزه/ روز جوان در تقویم شمسی ایران همزمان با ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) است، امشب بوشهری‌ها میلاد پرسعادت دردانه امام حسین (ع) را با امید به آینده  در سالن ورزشی فجر بوشهر جشن گرفتند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، روز جوان در تقویم شمسی ایران همزمان با ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) است، امشب بوشهری‌ها میلاد پرسعادت دردانه امام حسین (ع) را با امید به آینده در سالن ورزشی فجر بوشهر جشن گرفتند.
حامد سلطانی مجری این مراسم لحظاتی شاد را برای مردم ایجاد می‌کرد و سالن لحظه‌ای از شور و حال خالی نمی‌شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری در مورد مسائل دین و خانواده در این مراسم با اشاره به نماد ایران قوی گفت: ورزشکاران برای اینکه ایران را سربلند کنند خیلی زحمت کشیدند، همه مردم ایران قوی را دوست دارند، خیلی از آزادگان کتک خوردند تا ایران سربلند شد. غصه ما مردم این است چرا مردم در آن زمان امام علی (ع) و امام حسین (ع) را یاری نکردند، امروز شما مردم صحنه ای را آفریدند که پرچم امام حسین بالا رفته، صدای لبیک یا حسین سالن بالا رفت و شور عجیبی پیچید.

وی ادامه داد: مردم ما ۴۵ سال است پرچم را بالا نگه داشتند، با همه مشکلات اقتصادی، سفره های میلیونی در عید غدیر انداختند.

این سخنران مذهبی، از ۳۶ هزار شهید دانش آموز تقدیر کرد و گفت: اگر ما شاکر نظام باشیم خدا نعمتی بالاتر که همان درک ظهور امام زمان است را به ما می‌دهد. برای بالا ماندن پرچم کشورمان باید سختی ها تحمل شود؛ برای اینکه پرچم بالا باشد همه باید اهل مجاهدت باشیم، صدای فریاد سلام فرمانده در سالن پیچید، مجری که از شور و شوق مردم بوشهر متعجب شده می گوید: مردم اهل رئیسعلی باید هم اینگونه باشند چرا که از نسل او هستند.

در پایان از جوانان برگزیده جشنواره جوان برتر ایران زمین تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha