سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نشست بصیرتی با موضوع انتخابات خبرگان رهبری در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) اهواز

حوزه/ نشست بصیرتی با موضوع انتخابات خبرگان رهبری در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) اهواز و با ارائه حجت الاسلام شفیعی استاد حوزه علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست بصیرتی با موضوع انتخابات خبرگان رهبری در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) اهواز و با ارائه حجت الاسلام شفیعی استاد حوزه علمیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این نشست، این استاد حوزه علمیه گفت: خبرگان رهبری در تعیین رهبری نقش با اهمیتی دارد و با رهبر جامعه اسلامی سر و کار دارند.

حجت الاسلام شفیعی اظهار کرد: شورای نگهبان در تایید صلاحیت نامزدهای مجلس خبرگان رهبری بسیار سختگیر و نگاهی بسیار دقت دارد.

وی ادامه داد: کسانی که از سوی شورای نگهبان برای مجلس شورای اسلامی تائید می شوند در ابتدا آزمون کتبی، شفاهی و مصاحبه می دهند و برای اجتهادشان دقت می شود.

این استاد حوزه علمیه عنوان کرد: نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری مثل شورای شهر و نماینده مجلس نیست، بلکه کار بسیار خطیری است. خبرگان رهبری در انجام امور تجاری و اداری نقشی ندارند و فقط می تواند در راهنمایی به آنها کمک کند.

حجت الاسلام شفیعی عنوان کرد: لیستی که توسط گروهی تایید و اعلام می شود نباید طبق آن رأی داد، چرا که شاید معیارهای خاصی یا واسطه گری خاصی در میان باشد، بلکه باید اول تحقیق کنیم و اصلح رو طبق معیارهای مقام معظم رهبری انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha