یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ازدواج

حوزه/ روابط عمومی مرکز نشر هاجر اسامی برندگان مسابقه سراسری پویش کتابخوانی با عنوان «همسران همساز» را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، روابط عمومی مرکز نشر هاجر اعلام کرد: با استعانت از خداوند متعال و تبریک عید سعید نیمه شعبان،میلاد منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی (عج الله تعالی فرجه الشریف) ضمن ارج نهادن به حضور و تلاش ارزشمند تمامی شرکت کنندگان ارجمندی که دعوت مرکز نشر هاجر را اجابت نموده و در مسابقه سراسری کتابخوانی همسران همساز شرکت نموده اند.

در زندگی‌های زناشویی اختلافات تظاهرات به ظاهر ساده زیادی سایه انداخته است که ریشه‌ها و عوامل آن گاه بنیادین و اساسی و گاه پیش پا افتاده و سطحی هستند که این عوامل اگر به موقع شناسایی و مدیریت زناشویی گردیده و این اطلاعات کاربردی را از جنبه‌های علمی ،روانشناسی ،دینی ،اسلامی به صورت مختصر و مفید آموزش ببینند و زوجین را به سطح مطلوبی از سازگاری و صمیمیت می‌رساند و این پویش جهت آشنای بیشتر زندگی زناشویی و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار گردید .

پویش کتاب خوانی همسران همساز از ۱۵ دی ماه الی ۲ اسفند ماه مصادف با ولادت حضرت علی اکبر(علیه السلام)در سایت مرکز نشر هاجر و یا به با ارسال پیامک به سامانه ۱۳۱۰ ۱۵ برگزار شد، بسیاری در پویش مشارکت نموده و به مرحله قرعه کشی راه پیدا کردند .

در این مسابقه استان های آذربایجان غربی ، آدربایجان شرقی ،فارس ، قزوین بیشترین میزان شرکت کننده را به خود اختصاص داده بودند.

آیین قرعه کشی در روز یکشنبه ۶ اسفند ماه مصادف با فرا رسیدن میلاد امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف برگزار شد و سه نفر انتخاب گردیدند که فهرست اسامی شرکت کنندگان به این شرح می باشد که جوایزی به آدرس برگزیدگان ارسال می گردد .

١.خانم زینب عموجاریحانی،استان آذربایجان غربی
٢.خانم خدیجه بابازاده، استان آذربایجان شرقی
٣.خانم لیلی حامدی، استان اردبیل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha