یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
راهداری

حوزه/ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷ تیم عملیاتی راهداری در حال پاکسازی و ایمن‌سازی محورهای درگیر بارش برف در سطح استان هستند، گفت: با توجه به پیش رو بودن انتخابات و ضرورت تردد صندوق‌های سیار در محورهای فرعی و روستایی، تلاش راهداران جهت بازگشایی و ایمن‌سازی این محورها مضاعف خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، محمد رستگاری در گفت و گو با رسانه ها اظهارداشت: در پی بارش‌های شدید روز گذشته در مناطق مختلف استان تقریباً تمامی شهرستان‌های استان به ویژه حوزه شهرستان تفت، بهاباد و مهریز و اردکان درگیر بارش هستند و راهداران در محورهای اصلی و روستایی فعالیت خود را شدت بخشیده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، افزود: در حال حاضر محور اصلی شمش – نوگنبد، یزد – طبس، محورهای روستایی شهرستان‌های مهریز و تفت، درگیر بارش‌های شدید برف هستند.

رستگاری، تصریح کرد: با توجه به محدودیت زمانی تا روز برگزاری انتخابات نمایندگان مجلس و خبرگان، کار راهداران در پاکسازی، ایمن‌سازی و بازگشایی محورها سخت‌تر است و باید تلاش مضاعفی داشته باشند تا تردد در محورهای روستایی و فرعی تا قبل از روز جمعه برای انتقال صندوق‌های سیار، به صورت روان و ایمن برقرار شود.

وی، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تعداد ۱۷ تیم عملیاتی در مناطق درگیر بارش مشغول پاکسازی و ایمن‌سازی محورها هستند که این اقدامات به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و اینکه تاکنون هیچ‌گونه خللی در تردد کاربران در شبکه جاده‌ای استان ایجاد نشده و تردد به صورت پایدار در محورها برقرار است.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha