یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1141388
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سبب تقویت نظام اسلامی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان، امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد با بیان اینکه انتخابات نماد مردم سالاری دینی است، اظهار داشت: حضور در انتخابات به قصد سربلندی کشور و اهمیت دادن به سرنوشت و امور مردم و ایران اسلامی است و موجب استحکام پایه‌های نظام و انقلاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت گسترده مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمن و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب خواهد شد، گفت: مشارکت حداکثری سبب تقویت نظام اسلامی است و دلبستگان به نظام اسلامی را مسرور خواهد کرد.

امام جمعه خرم آباد، با قدردانی از همه عوامل و نیروهای امنیتی که در راستای چهار راهبرد مورد تأکید مقام معظم رهبری تلاش دارند، خاطرنشان کرد: فعالیت نیروهای انتظامی، بسیج و سپاه که حفظ امنیت و برگزاری انتخابات را بر عهده دارند و با آرامش در کنار سازمان‌های قضایی و امنیتی هستند، شایسته قدردانی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با تأکید بر لزوم انتخاب اصلح از طرف مردم، یادآور شد: در صورت انتخاب اصلح مجلس قوی و کارآمد خواهیم داشت که منافع چنین مجلسی به امت اسلامی و مردم خواهد رسید.

وی گفت: اگر افرادی بخواهند در امنیت انتخابات ایجاد اخلال کنند، دستگاه‌های امنیتی و قضایی به وظیفه خود عمل و مسامحه‌ای در این رابطه نباید صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد: مجریان، بازرسان، ناظران و عوامل انتخابات با دقت کامل و تمام بر فرآیند سلامت انتخابات نظارت و برای مردم شفاف سازی کنند و از رأی دادن تا شمارش آرا راهبرد سلامت انتخابات را مراقبت کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha