سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه ماهنشان گفت: فردای انتخابات تمام رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شوند و همه مردم از نماینده منتخب حمایت کنند و فرد منتخب نماینده همه مردم شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه ماهنشان، اظهار داشت: باید فردای انتخابات تمام رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شوند و همه مردم از نماینده منتخب حمایت کنند و فرد منتخب نماینده همه مردم شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود خواهد بود.

امام جمعه ماهنشان تأکید کرد: انداختن رأی کاری آسانی است و نتایج بسیار بزرگی به دنبال دارد و دشمن بیشتر از ما منتظر نتیجه انتخابات است.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرمودند: انتخابات ارکان درست اداره کشور و ارکان درست پیشرفت کشور و تضمین کننده امنیت ملی است و تأکید کرد: جا دارد از همه افرادی که نامزد انتخاباتی شدند، هواداران آن‌ها، هیئت اجرایی و نظارت، شورای نگهبان تشکر و قدردانی کنیم.

وی بیان کرد: از صدا و سیما که در عرصه معرفی نامزدها و هم در ایجاد شور انتخاباتی سنگ تمام گذاشت، تشکر می‌کنم.

امام جمعه ماهنشان عنوان کرد: جنایات انجام گرفته در غزه و فلسطین و نسل‌کشی که در حال انجام است قحطی، مریضی و کمبودهای موجود دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

وی اظهار کرد: نباید این مسئله عادی جلوه داده شود و از حساسیت آن کم شود، باید فریاد مسلمانان بلند و بلندتر باشد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری بیان کرد: ما از جامعه جهانی می‌خواهیم تا در مقابل این جنایتکاران و حامیان آن‌ها بایستند و مانع این ظلم و ستم به مردم مظلوم شوند.

وی گفت: ما درخواست آتش‌بس و رساندن غذا، دارو و سوخت به مردم مظلوم غزه را داریم و از همه کشورهای مسلمان می‌خواهیم تا به تکلیف مسلمانی خود عمل کنند.

امام جمعه ماهنشان ادامه داد: کشورهای مسلمان در مقابل این اقدامات و جنایات نباید سکوت اختیار کنند.

وی تصریح کرد: خود سوزی افسر نیروی هوایی آمریکا نتیجه فضاحت سیاست‌های غرب در ماجرای غزه است، هر وجدان بیداری که شاهد این همه جنایت و نسل‌کشی در غزه و فلسطین باید چنین کاری را انجام می‌داد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری ابراز کرد: اما وجدان در غرب و آمریکا مرده و آن یک مورد نشان دهنده عمق جنایت، بی‌شرمی و فساد ربود و شوک بزرگی به ارتش آمریکا وارد کرد و ننگ عظیمی را به دامن آن‌ها گذاشت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha