یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عدیده

حوزه/ حجت الاسلام عدیده با تاکید بر اینکه مهم‌ترین پیام حضور مردم در انتخابات به دشمنان این است که هرچه دشمن سم‌ پاشی کند، نمی‌تواند به اهداف و توطئه‌ های شوم خود برسد، گفت: مردم ایران با همه مشکلات امروز در پای صندوق های رأی حضور یافتند و از نظام دلسرد نمی‌ شوند و تا پای جان از اهداف و آرمان‌ های نظام جمهوری اسلامی صیانت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام محمد عدیده، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امروز ۱۱ اسفندماه با حضور در مسجد حضرت ولیعصر (عج) ضمن تقدیر از حضور مردم در پای صندوق‌ های رأی، گفت: امروز چشم بسیاری از مردم دنیا به ایران است و لذا حضور پرشور مردم، باعث یأس دشمنان و امید آفرینی برای دوستداران انقلاب خواهد شد.

وی افزود: هر کسی که دل در گرو این انقلاب و نظام دارد، باید با حضور در پای صندوق های رأی، تکلیف خویش را عملی کند.

عدیده با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات امروز، تصریح کرد: بی تردید حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات امروز، علاوه بر افزایش اعتبار کشور، سبب یأس و نا امیدی بیشتر دشمنان خواهد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه ملت شریف ایران با نظام جمهوری اسلامی بیگانه نیستند، اذعان کرد: امروز حضور مردم ولایی، انقلابی و فهیم ایران اسلامی به ویژه رأی اولی‌ها در پای صندوق‌ های اخذ رأی چشمگیر است و این حضور نشان دهنده این است که مردم با نظام بیگانه نیستند و دوستدار نظام و انقلاب هستند.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین پیام حضور مردم در انتخابات به دشمنان این است که هرچه دشمن سم‌ پاشی کند، نمی‌تواند به اهداف و توطئه‌ های شوم خود برسد، خاطرنشان کرد: مردم ایران با همه مشکلات امروز در پای صندوق های رأی حضور یافتند و از نظام دلسرد نمی‌ شوند و تا پای جان از اهداف و آرمان‌ های نظام جمهوری اسلامی صیانت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha