دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1142043
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
نهج البلاغه

حوزه/ جشنواره نهج‌البلاغه دانشگاهیان با عنوان رسا در سطح ملی از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران, جشنواره نهج‌البلاغه دانشگاهیان با عنوان رسا در سطح ملی از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران برگزار می شود.

جشنواره نهج‌البلاغه دانشگاهیان با عنوان رسا در سطح ملی در چهار محور و پنج بخش از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران برگزار می شود.

بنابراین گزارش: آرمانگرایی، مدیریت و حکمرانی، خانواده و دشمن شناسی عناوین اصلی محورهای این همایش هستند و این همایش در بخش های ادبی؛ هنری؛ رسانه، پژوهش و بخش معارفی پژوهش ویژه اساتید، دانشجویان، دانشجویان بین الملل، کارکنان، خانواده اساتید و کارکنان برگزار خواهد شد.

به برگزیدگان جشنواره نیز کمک هزینه سفر به عتبات عالیات برای ۲۰ نفر، سفر مشهد مقدس خانوادگی برای ۴۰ نفر، یک میلیارد ریال جایزه نقدی برای ۳۰ نفر، گوشی تلفن همراه برای ۳۰ نفر و تبلت برای ۲۰ نفر اعطاء می شود.

علاقمندان می توانند برای ثبت نام و شرکت دراین جشنواره به آدرس http://rasanahad.ir/ و کانال جشنواره @rasanahad مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha