شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قرآن کریم

حوزه/ جزئیات برگزاری آزمون دریافت گواهینامه سه‌زبانه حفظ کل قرآن از سوی مؤسسه جامعة‌القرآن‌ الکریم و اهل‌البیت(ع) منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیدمحمد میرعارفین، معاون آموزشی جامعة‌القرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) پیرامون جزئیات ثبت‌نام و چگونگی برگزاری آزمون دریافت گواهینامه سه‌زبانه قرآن کریم اعلام: این مؤسسه هرساله یک برنامه آزمون سراسری حفظ کل قرآن کریم در سراسر کشور برگزار می‌کند که شاهد برگزاری بیست و ششمین دوره این آزمون بودیم.

وی ادامه داد: متقاضیان دریافت گواهینامه سه‌زبان با ثبت‌نام در سایت jqk.ir و دریافت کد رهگیری با مراجعه به شعب جامعة‌القرآن الکریم در سراسر کشور موفق به شرکت در این آزمون دو مرحله‌ای (شفاهی و کتبی) شدند.

میرعارفین تصریح کرد: نزدیک به ۲۵۰ نفر از حافظان کل از سراسر کشور شامل اعضای مؤسسات جامعة‌القرآن الکریم یا کسانی که به صورت آزاد حافظ کل قرآن شده بودند در این آزمون شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه دریافت این مدرک به منظور استخدام دارنده آن در مراکز دولتی و غیر دولتی مفید است، گفت: سایت مؤسسه همچنان برای ثبت‌نام علاقه‌مندان شرکت در این آزمون که سال آینده برگزار می‌شود، باز است و کسانی که علاقه‌مند به دریافت گواهینامه سه‌زبانه حفظ قرآن هستند، می‌توانند در آزمون شرکت کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

معاون پژوهشی جامعة‌القرآن الکریم گفت: زمان برگزاری آزمون طبق آئین‌نامه جامع موجود در مؤسسه بین ماه‌های اسفند و فروردین خواهد بود و شرط دریافت گواهینامه، تسلط کامل شرکت‌کنندگان به ترجمه و مفاهیم و اشراف کامل آنها در آزمون شفاهی و کتبی به حفظ قرآن کریم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha