یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پیام تسلیت امام جمعه هرسین در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد علی حجتی

حوزه/ امام جمعه هرسین در پیامی درگذشت عالم مجاهد، مبلغ و مروج فرهنگ غنی اهل‌بیت (علیهم السلام)، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی حجتی(ره)، را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، در پیام تسلیت حجت الاسلام حسن رضایی، امام جمعه شهرستان هرسین که در پی درگذشت عالم مجاهد، مبلغ و مروج فرهنگ غنی اهل‌بیت (علیهم السلام )، حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد علی حجتی صادر شده آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ...

درگذشت عالم مجاهد، مبلغ و مروج فرهنگ غنی اهل‌بیت (علیهم السلام )، حضرت حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد علی حجتی(ره)، فرزند گرامی حضرت آیت‌الله شیخ محمد حسن حجتی(ره)که سالیان متمادی عمر شریف خود را در راه کسب علم و خدمت به اسلام و انقلاب و مکتب شریف امام صادق(علیه السلام ) سپری نمود، موجب تألم و تأثر دوستداران آن عالم وارسته گردید.

زهد و پارسایی و دوری از زخارف و تعلقات دنیا و در عین حال ، مردمی بودن و اهتمام به مسائل سیاسی و اجتماعی، از ویژگی‌های بارز آن عالم فرزانه بود.

اینجانب این ضایعه مؤلمه را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی )، مردم ولایتمدار استان کرمانشاه، مردم فهیم و عالم دوست شهرستان دارالمؤمنین هرسین، حوزه‌های علمیه، بویژه بیت معزز و مکرم آن عالم بزرگوار، تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از خداوند منان علو درجات و همنشینی با صالحان را برای ایشان مسئلت دارم.

حسن رضایی

امام جمعه شهرستان هرسین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدرضا خواجوی IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 0
    سلام، طاعاتکم مقبوله! تقدیر و تشکر از امام جمعه فهیم و قدر دان شهرستان هرسین که با پیام تسلیت خود در غم از دست دادن این عالم ربانی، دل مردم داغدار دارالمومنین هرسین و خانواده معزا را تسلی دادند.
  • صالحی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 0
    انا لله و انا الیه راجعون. عالم جلیل القدری بودند و ما افتخار این را داشتیم که سالیان متمادی در روزهای جمعه از بیانات گرم و ارزشمند ایشان در بیت آیة الله العظمی صالحی مازندرانی بهره مند نی شدیم. خداوند متعال آن عزیز سفر کرده را با انبیا و اولیا محشور فرماید.