یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله علم الهدی  پیام تبریک سال نو

حوزه/ آیت الله علم الهدی در پیامی سال جدید را به مردم ایران و به خصوص اهالی خراسان رضوی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی ، امام جمعه مشهد، در پیامی ورود سال جدید را به مردم ایران و به ویژه خراسان تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

آغاز سال ۱۴۰۳ را به همه مردم عزیز و ارجمند ایران اسلامی به ویژه مردم غیور و دلاور خراسان تبریک و تهنیت عرض می کنم.
همچنین محضر خانواده معظم و معزز شهدا و همه جانبازان و ایثارگرانی که به برکت نفس و وجود مقدسشان امروز کشور و ملت ما غرق در آرامش و سرمست از شادی و سرور در این ایام نوروز هستند و خدمت تک تک عزیزان و خانواده های مدافع حرم و وطن عرض تبریک و شادباش دارم.
امیدوارم خداوند متعال اجر اعمال صالح این عزیزان را از خزانه غیبش عطا فرماید.

بهار از دیرباز نماد تغییر و تحول و بشارتی برای سرزندگی و سرآغازی برای روزگاری سبز و طبیعتی زیبا بوده و تقارن این بهار و روز نو با ایام پربرکت ماه مبارک رمضان که ماه برکت، رحمت و مغفرت است زیبایی بهار را مضاعف کرده است.

سال دیگری با همه فراز و نشیب های مختلف در کلیه عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و تمام سختی ها و شیرینی های ثبت شده در خاطرات ایران عزیزمان به پایان رسید.

سال گذشته سالی پر از همبستگی، پیشرفت و تعالی برای مردم ایران بود که با وجود همه کاستی ها، سختی ها و تحریم های دشمن در جهت تخریب و تضعیف این ملت، اما مردم غیور و پرآوازه این دیار کهن و تمدن ساز مثل همیشه به معنای واقعی خوش درخشیدند.

جوانان ما در کلیه زمین ها و زمینه های ورزشی، علمی و جهانی پرچم سه رنگ کشورمان را در صدر قله های افتخار دنیا به اهتزاز درآوردند و مایه مباهات و افتخار شدند.

از دیگر شیرینی های سال گذشته که هنوز طعم شیرین آن را حس می‌کنیم، حضور پرشور همراه با شعور مردم در عرصه های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بود که بار دیگر از همه شما غیور مردم استان خراسان که در کنار دیگر مردم ایران در این بزنگاه اثرگذار کشور عزیزمان حضور پیدا کردید سپاسگزارم.

در پایان در عتبه مقدسه حضرت ثامن الحجج (علیهم السلام) از خداوند متعال سالی سرشار از برکت و رحمت و فراوانی در رزق و روزی را برای همه شما مسئلت می کنم و امیدوارم خداوند منان سایه پربرکت مقام معظم رهبری را تا ظهور حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بر سرمان مستدام بدارد و پرچم این نظام به دست با کفایت ایشان به صاحب اصلی آن برسد و چشمان رمق دیده ما هرچه زودتر به جمال دلربای مولایمان روشن و منور گردد.
سیداحمدعلم الهدی
نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهدمقدس
۱ فروردین ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha