دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خیاط

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان،‌ فرا رسیدن بهار طبیعت و تقارن آن، با بهار قرآن را، نوید بخش حیات و دلیل معاد دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین علی خیاط مدیر حوزه علمیه خراسان طی پیامی سال نو را به ملت ایران و خانواده بزرگ حوزه‌های علمیه تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم؛ یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبراللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال
بهار و قرآن هر دو نویدبخش حیات است و دلیل معاد، بهار فصل سرزندگی و شکوفایی نباتات است و قرآن و رمضان فرصتی برای تعالی روح و جان.
این دو هدیه ای الهی به انسان است تا در مسیر طولی با تعالی جسم خود به تعالی روح تا رسیدن به عبودیت و تقرّب تلاش نماید.
این تقارن زیبا را به جامعه بشری، ملت بزرگ ایران و خانواده بزرگ حوزه های علمیه، علمای اعلام، اساتید گرامی و سربازان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تبریک عرض می‌کنم و خود و شما را به بهره‌گیری حداکثری از فرصت مغتنم ماه مبارک رمضان و شب.های قدر در این هوای لطیف بهاری سفارش می‌کنم.
امیدوارم سال جدید برای امت اسلام و ایران و جامعه حوزوی سالی سرشار از توفیق، عزت و سربلندی باشد، جا دارد در لحظه ورود به سال جدید با دعای تعجیل در فرج حضرت حجت(عج) طول عمر با عزت و سلامتی رهبر معظم انقلاب و امام جامعه مسلمین و مراجع عظام تقلید را از خداوند طلب نماییم و دعا کنیم ما را در ماموریت تفقه و اقامه دین موفق گرداند.
علی خیاط
مدیر حوزه علمیه خراسان
۱/۱/۱۴۰۳

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha