شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رضا توکلی

حوزه / بازیگر سریال «رستگاری» گفت: سریالی نظیر «رستگاری» هشداری برای همه ما است تا درباره کارهایی که انجام می‌دهیم دقت کنیم و به عواقب آن توجه داشته باشیم.

رضا توکلی بازیگر سریال «رستگاری» در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه اظهار کرد: تلویزیون باید از کارهایی نظیر «رستگاری» حمایت کند چون با پیشرفت تکنولوژی می‌توانیم کارهای بسیار خوبی در حوزه آثار ماورائی تولید کنیم. این قبیل تولیدات جدا از جذابیت‌های بصری حرف‌های بسیاری نیز برای عرضه به مخاطب دارد.

وی افزود: ساخت تولیدات ماورایی با سریال خوب «او یک فرشته بود» آغاز شد. این مجموعه در زمان خود توانست جریان‌سازی خوبی داشته باشد و مخاطب را تحت تاثیر خود قرار دهد. این کار هنوز هم جز آثار خوب ماه رمضان محسوب می‌شود.

این بازیگر با بیان اینکه جامعه به آثاری نظیر «او یک فرشته بود» و «رستگاری» احتیاج دارد، گفت: به دلیل شرایط جامعه برخی آدم‌ها به سمت روزمرگی رفته‌اند و به نوعی از عواقب کار خود غافل هستند. سریالی نظیر «رستگاری» هشداری برای همه ما است تا درباره کارهایی که انجام می‌دهیم دقت کنیم و به عواقب آن توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: «رستگاری» حاصل دو اتفاق خوب است، ابتدا فیلمنامه قوی که حسن وارسته آن را نوشته است، دوم کارگردانی حرفه‌ای مسعود ده‌نمکی. گواه کیفیت برتر این سریال اظهار نظرهای مردم است. جالب است بعد از چند قسمت ابتدایی مردم کار را پسندیده و با آن ارتباط برقرار کردند. من این امر را در اظهار نظرهایی که مردم به صورت حضوری می‌گویند کاملاً حس می‌کنم.

به گفته توکلی «رستگاری» نقاط دقیقی را هدف قرار داده است اما نمی‌دانم چرا تلویزیون در بحث تبلیغات حمایت‌های لازم را از کار انجام نمی‌دهد در حالی که برخی مجموعه‌های تلویزیونی بیلبوردهای شهری دارند، اما «رستگاری» با وجود کیفیت بالای هنری از این مزیت بی‌بهره است.

این بازیگر اظهار کرد: جالب است این سریال مورد پسند اقشار مختلف قرار گرفته است یعنی با هر سلیقه و تحصیلاتی طرفدار دارد. این اتفاق مهمی است تا بتوانیم عموم مردم را خطاب قرار دهیم به ویژه در کارهای رمضانی این امر یک اصل اولیه و ویژه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موضوع مطروحه در «رستگاری» ترویج خرافه نیست، گفت: فلسفه خواب یک امر ثابت شده است که هنوز علم نتوانسته پیرامون چرایی و چگونگی آن توضیحی بیاورد. البته مسلماً آگاهی نویسنده و کارگردان به موضوع سبب شده تا این سریال یک اثر قابل قبول برای تماشاگر باشد.

توکلی در بخش پایانی سخنانش تاکید کرد: موضوع حق‌الناس اگر به صورت دقیق در آثار سینمایی و تلویزیونی مورد توجه قرار بگیرد و بتواند جریان سازی داشته باشد مطمئناً بسیاری از بزه‌ها برطرف خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha