شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ حجت الاسلام محمدی ابراز داشت: کلید حل مشکلات اقتصادی کشور از جمله «تورم»، «اشتغال» و «ارزش پول ملی» مسئله «تولید» است و به‌همین دلیل در چند سال گذشته برموضوع تولید تکیه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک سال نو گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را از جمله خبرهای تلخ سال ۱۴۰۲ خواندند.

امام جمعه جم بیان داشت: حادثه تلخ کرمان در سالگرد شهید سلیمانی، سیل بلوچستان و حوادثی که برای ماموران حافظ امنیت در ماه‌های اخیر اتفاق افتاد، از دیگر حوادث تلخ سال گذشته بودند اما حادثه غزه را باید تلخ‌ترین حادثه به شمار آورد.

حجت الاسلام محمدی ابراز داشت: کلید حل مشکلات اقتصادی کشور از جمله «تورم»، «اشتغال» و «ارزش پول ملی» مسئله «تولید» است و به‌همین دلیل در چند سال گذشته برموضوع تولید تکیه شده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال نو توسط رهبر انقلاب گفت: حضرت امام خامنه ای سال نو را سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند که بسیار حایز اهمیت است و باید عملیاتی شود هر جا مردم ورود کرده اند و امت با امام پیوند خورده اند خلق حماسه اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام محمدی ابراز داشت: مردم همیشه تمام کننده بودند مشکل اقتصاد هم عزم عمومی می خواهد و مردم باید ورود کنند که الان فرمان ولی هم صادر شده است ولی مسئولین باید زمینه حضور مقتدر و ثابت مردم در تولید فراهم کنند؛ بوروکراسی اداری حذف شود استعلامات کمتر از یک هفته پاسخ داده شود نه آنقدر طولانی که ملال آور شود و حتی موافقت نامه اصولی از اعتبار بیافتد همانطور که مقام معظم رهبری در سخنرانی اول سال هم فرمودند برنامه‌ریزی و تلاش مسئولان برای «ورود و بسیج همت‌ها، سرمایه‌ها و ابتکارات ملت» در عرصه اقتصاد را لازمه تحقق شعار بسیار مهم سال ۱۴۰۳ یعنی «جهش تولید با مشارکت مردم» است.

امام جمعه جم با اشاره به روز جهانی آب اظهار داشت: اهمیت و ارزش مایه حیات و آب بر کسی پوشیده نیست برای همه موجودات زنده به ویژه انسان منابع آب در شهرستان محدود و زیر خط قرمز و دشت ها ممنوعه مردم رعایت کنند تا زندگی ها دچار مشکل نشود.

حجت الاسلام محمدی با تشکر از مسئولین شهرستان ابراز داشت: از همه مسئولین تشکر می کنم ولی قطعا مردم شهرها روستاها باید صرفه جویی کنند هنوز وضعیت مطلوبی نداریم و مشکل جدی است؛ مردم با اداره آبفا شهرستان همکاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha