شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
زندیه، رئیس سازمان آتش نشانی قم

حوزه/ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در ایام نوروز در بوستان‌ها و اماکن تجمعی، عوامل و تجهیزات آتش‌نشانی مستقر هستند تا بتوان خدمات‌رسانی مطلوبی به مسافران و زائران داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، علی زندیه، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و همزمانی آن با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مانند سنوات و سال‌های گذشته، امسال نیز سازمان آتش‌نشانی قم با برنامه‌ریزی به استقبال نوروز و ماه مبارک رمضان رفته است.

وی با بیان اینکه تمامی عوامل آتش‌نشان قم در آماده‌باش کامل هستند، ابراز کرد: در ایام نوروز در بوستان‌ها و اماکن تجمعی، عوامل و تجهیزات آتش‌نشانی مستقر هستند تا بتوان خدمات‌رسانی مطلوبی به مسافران و زائران داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: در این ایام با استفاده از دوربین‌های حرارت‌سنج وضعیت روشن بودن وسایل گرمایشی و پخت‌وپز به‌صورت مستمر بررسی می‌شود و اخطارهایی در این راستا به مسافران و زائران در کمپینگ ها و بوستان‌ها ارائه می‌شود.

وی وقوع حادثه گازگرفتگی سال گذشته را مورد توجه قرار داد و گفت: سال گذشته ۵ نفر از مسافران که در چادرها دچار گازگرفتگی شده بودند با ورود به‌موقع آتش‌نشانان از مرگ حتمی نجات و به مراکز درمانی منتقل شدند.

زندیه با تأکید بر اینکه توصیه‌های ایمنی مدام به مسافران و زائران در بوستان‌ها و کمپینگ ها ارائه می‌شود، مطرح کرد: نمی‌توان این تأکیدات را الزامی کرد و بسیاری از مردم همچنان به کارهای پرخطر خود ادامه می‌دهند ولی در این شرایط همچنان آتش‌نشانان با گشت زنی به وظایف خود عمل خواهند کرد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha