دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بخش هنری نمایشگاه قرآن

حوزه/ در بخش دیگری از نمایشگاه بین المللی قرآن آثار هنری تجسمی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده شده است، این آثار بیشتر در قالب ارائه نمایشی می‌گنجد و در بخش‌های مختلف از سینما هنرهای آئینی را در برمی‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در بخش دیگری از نمایشگاه بین المللی قرآن آثار هنری تجسمی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده شده است.این آثار بیشتر در قالب ارائه نمایشی می‌گنجد و در بخش‌های مختلف از سینما هنرهای آئینی را در برمی‌گیرند.

مسئول بخش هنری نمایشگاه گفته که بیش از هزار و ۵۰۰ اثر برای این بخش ارسال شده بود که با همراهی هیات انتخاب به ۹۰ اثر نهایی رسید.

وی درباره کارگاه‌های هنری نمایشگاه گفت: در حوزه‌های مختلف هنر به ویژه تجسمی، نمایش و سینما کارگاه‌هایی را با حضور اساتید خبره برگزار می‌کنیم. در حوزه نمایش تلاش کردیم بیشتر ارائه نمایشی را داشته باشیم. در همین رابطه هر شب ۹ اجرا در نمایشگاه قرآن به نمایش در خواهد آمد این شکل از هنر با مخاطب ارتباط نزدیک دارد و او را جذب خود می‌کند.

در بخش هنری علاوه بر نمایشگاه آثار حضور گروه‌های سرود نیز قابل توجه است. گروه‌های سرود دختر و پسر که هر شب هشت سورد مختلف را اجرا خواهند کرد به علاوه انجمن سینمای جوان و مرکز سینمای حوزه هنری نیز در بخش هنری حضور دارند و با توزیع بلیط‌های نیم بها مخاطبان را به تماشای فیلم‌های خود دعوت می‌کنند.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha