دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
«باباجون» و «ننجون»؛ دو شخصیت دوست داشتنی نمایش ستاره‌های زمین

حوزه/ هدف بخش ستاره‌های زمین که خانواده محور است، ترویج، تقویت، ایجاد و گسترش جلسات خانگی قرآن بین خانواده‌های ایرانی و در منازلشان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، اگر پارسال موقع افطار سری به نمایشگاه قرآن زده باشید، حتماً متوجه غرفه‌ای به دیوارهای گلی و تم سنتی شده‌اید که خانواده‌ها روی تخت‌های آن می‌نشینند و دور هم روزه خود را باز می‌کنند. نام این بخش «ستاره‌های زمین» است که در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن هم حضور فعال دارد.

مجتبی شغلی مدیر بخش «ستاره‌های زمین» می‌گوید: هدف بخش ستاره‌های زمین که خانواده محور است، ترویج، تقویت، ایجاد و گسترش جلسات خانگی قرآن بین خانواده‌های ایرانی و در منازلشان است، سعی ما این است که ضرورت و فواید جلسات خانگی قرآن را به خانواده‌ها بچشانیم، معرفی کنیم و از آثار این جلسات برای آن‌ها بگوییم.

وی می‌افزاید: مثلاً یکی از انواع جلسات خانگی قرآن، جلسات خانگی قرآن کودکانه است. به همین دلیل با ۲ تا از عروسک‌های قشنگ به نام «باباجون»، «ننجون» و یک عمو روحانی جلسه خانگی قرآن برای کودکان برگزار می‌شود.

شغلی توضیح می‌دهد: از ساعت ۷ و نیم تا ۱۱ نیم هر شب، هر یک ساعت یک بار این نمایش برای کودکان اجرا می‌شود.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اول فروردین ماه در شبستان مصلی امام خمینی(ره) آغاز شده و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha