شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سفره کریم اهل بیت(ع)

حوزه/ همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) سفره کریم اهل بیت(ع) در حرم مطهر رضوی گسترده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، رضا خوراکیان، مدیر عالی حرم مطهر رضوی، با اشاره به اینکه همزمان با شب ولادت با سعادت کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی (ع) تعداد ۴۰ هزار پک افطار سبک در بین صفوف نمازگزاران توزیع می‌شود، گفت: این افطارهای سبک در صحن ها و رواق‌های مختلف حرم مطهر رضوی و حاشیه شهر مشهد توزیع می‌شود.

خوراکیان ادامه داد: تعداد ۱۰ هزار پرس غذای گرم در رواق‌های امام خمینی(ره) و دارالمرحمه، ۲ هزار پرس غذای گرم در صحن امام حسن مجتبی(ع)، یک هزار و ۷۰۰ پرس غذا گرم در رواق حضرت زهرا(س) و رواق شیخ حر عاملی حرم مطهر و همچنین ۵ هزار غذا در مهمانسراهای حضرت توزیع می‌شود.

وی افزود: همچنین بارگاه منور رضوی در ایوان باب الهادی(ع)میزبان یک هزار و ۵۰۰ نفر از زائران روزه‌دار است و تعداد یک هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم نیز در ایوان باب‌الکاظم(ع)حرم مطهر رضوی در بین مهمانان حرم مطهر در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) توزیع خواهد شد.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی در ادامه با اشاره به توزیع افطاری در حریم حرم مطهر رضوی و حاشیه شهر نیز گفت: تعداد ۴هزار غذای گرم در خیابان آیت الله واعظ طبسی و ۴ هزار پرس غذا نیز در مناطق برخوردار و مناطق حاشیه شهر مشهد توزیع می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha