یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
گفت و گو با مسئول غرفه "صنایع خلاق" در نمایشگاه قرآن

حوزه/ حدود ۲۰ مجموعه خلاق و دانش بنیان در حوزه قرآن داریم ثبت شده و خدمات خوبی به مردم عرضه می کنند؛ ما در این غرفه این بخش ها و خدمات را به مردم اطلاع رسانی می کنیم و به آنان در پیدا کردن گمشده قرآنی خودشان کمک می کنیم.

حجت الاسلام رسول باقی مسئول غرفه "صنایع خلاق" در بخش نوآوری و دانش بنیان سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، گفت: موجودیت این غرفه به علت این بود که حدود ۲۰ مجموعه خلاق و دانش بنیان در حوزه قرآن داریم ثبت شده و خدمات خوبی به مردم عرضه می کنند؛ ما در این غرفه این بخش ها و خدمات را به مردم اطلاع رسانی می کنیم و به آنان در پیدا کردن گمشده قرآنی خودشان کمک می کنیم.

وی با اشاره به جدید بودن مباحث دانش بنیان در علوم قرآن گفت: از این جهت که این مجموعه ها به جامعه قرآنی و عموم مردم معرفی شوند و هم به جهت اینکه به دلایل مختلفی این مراکز توفیق حضور در نمایشگاه و ارتباط مستقیم با مردم را نداشتند، لذا بخش نوآوری و دانش بنیان نمایشگاه به این نتیجه رسید که غرفه ای دایر شده و این غرفه مسئولیتش معرفی این مجموعه های دانش بنیان به مردم است.

حجت الاسلام باقی در پایان خاطرنشان کرد: بخش هایی که در این غرفه به مردم معرفی می شوند مراکزی هستند که در عرصه خلاقیت و دانش بنیان به ثبت رسیده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha