دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهدای یزدی حادثه۱۵فروردین راسک

حوزه/ مسئولان ارشد استان یزد در پیامی مشترکی از آحاد مردم استان یزد برای حضور در مراسم تشییع، تدفین و یادبود شهدای یزدی حمله تروریستی راسک دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، در پی شهادت ناجوانمردانه سه نفر از پاسداران سپاه الغدیر یزد در حمله ناجوانمردانه گروهک تروریستی جیش الظلم در شامگاه۱۵فروردین۱۴۰۳، پیام مشترک تسلیت و تبریک آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد، آیت الله وافی نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری و فاطمی استاندار یزد و سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر منتشر شد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عندربهم یرزقون

استان یزد در ماه شریف رمضان، موسم عروج انسان به آسمان ایمان، در سوگ از دست دادن سه تن از فرزندان شجاع، مؤمن و انقلابی خویش نشست، عزیزانی که در راه حفظ امنیت ایران اسلامی و دفاع از تمامیت میهن عزیز در استان سیستان و بلوچستان، به دست کوردلان ظلم پیشه مزدور استکبار جهانی و ارتجاع منطقه‌ای به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شهادت، مزد سال‌ها مجاهدت شهیدان سرافراز و مظلوم امیرمحسن حسن نژاد، حسین انتظاریان و حسین سرسنگی است که در شب قدر دعای حُسن عاقبت و شهادتشان مستجاب شد و اکنون روح پاکشان بر خوان کرم حضرت سیدالشهدا(ع) متنعم است، هنیئاً لهم.

آنچه مسلم است در این حادثه تروریستی و حمله ناجوانمردانه، جز ترس و بزدلی دشمنان ملت و مزدوران جنایت پیشگان جهانی، چیز دیگری را نمی‌توان یافت که اگر تاب شجاعت برخاسته از ایمان رزمندگان اسلام را داشتند در میدان نبرد حاضر می‌شدند، بریده باد دستانی که به جسارت به سمت این مرز و بوم و تمامیت امنیتی مسلمین دراز شود.

اینجانبان با تسلیت به محضر قطب عالم امکان حضرت صاحب الزمان(ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، آحاد مردم شریف استان به‌ویژه دلاوران سپاه الغدیر و خانواده‌های معظم این شهیدان عزیز، از درگاه خداوند متعال برای ایشان صبر جمیل و اجر جزیل و برای جانبازان این واقعه، بهبودی و شفای عاجل را مسئلت می‌نماییم.

همچنین با اعلام شنبه ۱۸ فروردین ماه به عنوان روز عزای عمومی در استان یزد، از آحاد مردم متدین، غیور و ولایی استان یزد دعوت می‌نماییم تا با شرکت در مراسم تشییع، تدفین و یادبود این "شهدینه نوشان صهبای ایثار و نثار"، بار دیگر با آرمان والای شهیدان، تجدید میثاق نمایند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha