چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
ا

حوزه / عضو ستاد دیه کاشان از جمع آوری ۸ میلیارد تومان در شانزدهمین جشن گلریزان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان ابوالفضل کریمشاهی شامگاه جمعه ۱۷ فروردین۱۴۰۳ در شانزدهمین جشن گلریزان کاشان که با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و خیرین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان برگزار شد، مهربانی را صفت بارز عشاق خدا دانست و افزود: یادمان باشد در کمک به نیازمندان دریغ نکنیم.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت های ستاد دیه کاشان اظهار داشت: در جشن گلریزان سال گذشته ۱۴۵ نفر از زندانیان غیر عمد با رفع دین ۸۰ میلیارد تومان به همت ستاد دیه منطقه کاشان و کمک ۱۲ میلیارد تومانی خیرین از زندان آزاد و به آغوش خانواده هایشان باز گشتند.

کریمشاهی با بیان اینکه ستاد دیه کاشان تا دو ماه به دلیل پذیرفته نشدن احصار اجازه ورود به پرونده های بالای ۵۰ میلیون تومان را ندارد گفت : وقتی که احصار پروند های زندانیان غیرعمد پذیرفته شود دستمان باز می شود.

عضو ستاد دیه کاشان با بیان اینکه به پروند های کلان نمی توانیم ورود کنیم گفت: رسیدگی به پروند های بالای یک میلیارد تومان برای ستاد دیه کاشان بسیار سخت می باشد.

وی با بیان اینکه با ۵ میلیارد تومان ۶۰ زندانی را می توانیم آزاد کنیم تصریح کرد : به جای اینکه به رفع و رجوع پروند های ۵ میلیارد تومانی بپردازیم برای پرونده یک زندانی با بدهی ۷۰ میلیون تومان که با سه تا بچه در زندان به سر می برد تلاش می کنیم.

کریمشاهی به نقش رسانه ها در انعکاس دستور ستاد دیه اشاره کرد و یاد آور شد: بعضی از خیرین سراسر کشور از طریق رسانه ها از فعالیت های ستاد دیه کاشان مطلع و داوطلب کمک به آزادی زندانیان شده اند.

عضو ستاد دیه کاشان در پایان از جمع آوری ۸ میلیارد تومان در شانزدهمین جشن گلریزان این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام./

جمع آوری ۸ میلیارد تومان در شانزدهمین جشن گلریزان کاشان

جمع آوری ۸ میلیارد تومان در شانزدهمین جشن گلریزان کاشان

جمع آوری ۸ میلیارد تومان در شانزدهمین جشن گلریزان کاشان

جمع آوری ۸ میلیارد تومان در شانزدهمین جشن گلریزان کاشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha