چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حمید نیکزاد مشاور وزیر آموزش و پرورش

حوزه/در پی عملیات غرورآمیز «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فلسطین اشغالی، حجت الاسلام والمسلمین نیکزاد به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهید رضا زارعی، سومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین حمید نیکزاد، مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاریها امروز دوشنبه در دیدار با خانواده شهید رضا زارعی، سومین شهید مدافع حرم هرمزگان با ابلاغ سلام وزیر آموزش و پرورش در سخنانی اظهارکرد: خدمتگزاری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افتخارآفرین بوده و علاوه بر وظیفه انسانی، ذخیره‌ای برای آخرت است و اجر آن نزد خداوند محفوظ می‌باشد.

وی ادامه داد: شهدا با خدای متعال معامله کردند و تمام هستی و زندگی خود را در راه آرمانهای این انقلاب فدا کردند و امروز موجب عزت و افتخار ملت و کشور شدند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش بیان کرد:اگر عزیزانی همچون شهید رضا زارعی مدافع حرم نبودند موفقیت‌های غرورآمیزی همچون اقدام موفقیت آمیز و افتخارآفرینانه عملیات وعده صادق، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فلسطین اشغالی صورت نمی‌گرفت.

در ادامه این دیدار، محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان حضور در کنار خانواده شهدا را عامل ایجاد روحیه و انگیزه خدمت عنوان کرد و گفت: حضور در کنار شما عزیزان مایه خیر، برکت و افتخار است و اگر بتوانیم خدمتی به خانواده شهدا انجام دهیم بر خود می‌بالیم.

سپس، همسر شهید زارعی با اشاره به خصایل تیم شهید رضا زارعی گفت: همسرم در تمام زمینه ها الگوی دیگران بودند و در زمان سختی و مشکلات یار و یاور دوستان و آشنایان خود بودند.

وی سختکوشی، دقیق بودن، انضباط و جدیت کاری، خلوص نیت در دفاع از اسلام، ساده زیستی و اهمیت به تحصیل فرزندان را از ویژگیهای مهم شهید عنوان کرد.

گفتی است، سرهنگ «رضا زارعی» سومین مدافع حرم از استان هرمزگان، سحرگاه جمعه ۱۱ اسفندماه مصادف با ۲۰ شعبان، توسط رژیم غاصب صهیونیستی در دیرزور سوریه به شهادت رسید.

شهید رضا زارعی از پاسداران منطقه یکم نیروی دریایی سپاه و از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده که به همراه ۲ تن از نیروهای حزب الله در حمله جنگده‌های اسرائیلی به «بانیاس» واقع در سوریه به شهادت رسید.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha