دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انتصاب

حوزه/ طی حکمی از سوی شورای سیاست ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد به عنوان امام جمعه جدید شهر مهدی‌شهر منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، طی حکمی از سوی شورای سیاست ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد به عنوان امام جمعه جدید شهر مهدی‌شهر منصوب و جایگزین حجت الاسلام محمد بارانی شد.

امام جمعه مهدی‌شهر تغییر کرد/«مهدی نژاد» جایگزین «بارانی»

حجت الاسلام محسن فاطمی نیا، رئیس شورای سیاست ائمه جمعه استان سمنان، در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تائید این مطلب اظهار کرد: با توجه به سیاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، دوره ماموریت حجت‌الاسلام محمد بارانی در مهدی‌شهر با ۲۲ سال سابقه خدمت به پایان رسیده است و طبق سیاست ها و راهبردها و برنامه های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، یک امام جمعه سه دوره سه ساله می‌تواند در یک منطقه نقش‌آفرینی کند.

رئیس شورای سیاست ائمه جمعه استان سمنان، ضمن قدردانی از زحمات بی دریغ و مجدانه و خالصانه حجت الاسلام بارانی و با اشاره به سوابق و تجربیات حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه مهدی‌شهر افزود: استفاده از تجربیات و ظرفیت ها و توانمندی های یک امام جمعه در شهرهای مختلف یکی از اهداف تغییر و جابه جایی هاست و با همین هدف که بناست از ظرفیت و توانمندی های حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد در مهدی‌شهر بهره مند گردیم، از ظرفیت و توانمندی های حجت‌الاسلام محمد بارانی نیز به عنوان امام جمعه موقت سمنان بهره خواهیم برد.

امام جمعه مهدی‌شهر تغییر کرد/«مهدی نژاد» جایگزین «بارانی»

بر پایه این گزارش، از دی ماه سال ۱۳۸۰ پس از انتصاب آیت الله سید محمد شاهچراغی‌ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌ امامت‌ جمعه‌ سمنان‌، حجت الاسلام محمد بارانی،به عنوان جایگزین آیت الله شاهچراغی در مهدی‌شهر، به مدت ۲۲ سال سکان امامت جمعه مهدی‌شهر را بر عهده داشت که پس از انتصاب حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد به عنوان امام جمعه جدید شهر مهدی‌شهر، بزودی حجت الاسلام بارانی به عنوان امام جمعه موقت سمنان مشغول به خدمت خواهند شد.

امامت جمعه گرمسار، امامت جمعه علی آباد کتول و مدیریت حوزه علمیه استان سمنان، بخشی از سوابق حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد، امام جمعه جدید شهر مهدی‌شهر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha