سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سید ضیاءالدین آقاجانپور

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور در پیامی فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش را به امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاء الدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش را به امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیَانٌ مَرْصُوصٌ

روز ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه‌ آفرینی های نیروی زمینی قهرمان، بر ملت رشید ایران و بر همه ارتشیان و نیروهای مسلح کشور مبارک باد.

من ارتش را از نزدیک تجربه کرده ام، شاهد مجاهدت ها و از خودگذشتگی های این عزیزان در صحنه های مختلف بوده ام.

سرزمین های داغ خوزستان و گردنه‌های برافراشته‌ کردستان و جبهه‌های دفاع مقدس، هزاران هزار خاطره از رشادت و از خودگذشتگی ارتشیان و  پاسداران به عنوان دو بازوی توانمند انقلاب، در دفاع از اسلام و قرآن و میهن اسلامی دارد.

امروز نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از اوامر ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز در اوج اقتدار است و با صلابت از مرزهای جغرافیایی و مرزهای عقیدتی و ارزشی حراست می نماید و پوزه دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و اربابان نظام سلطه و سران رژیم اشغالگر قدس را به خاک مذلت می نشاند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سید ضیاءالدین آقاجان پور

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha