جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 1151937
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
هجدهمین شماره نشریه اینترنتی «سخن حوزه»

حوزه/ جدیدترین شماره نشریه اینترنتی «سخن حوزه»(۱۸) با اشاره به ویژگی های پاسخ کوبنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در رأس سپاه غیور و مقتدر منتشر و در دسترس مخاطبان گرامی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشریه اینترنتی «سخن حوزه» ویژه سرویس استان‌های خبرگزاری حوزه با مطالب متنوع از رویدادها، یافته‌ها دستاوردها و خدمات اجتماعی حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و روحانیت استان‌ها منتشر می شود.

بر اساس این گزارش: هجدهمین شماره نشریه اینترنتی «سخن حوزه» با توجه به پاسخ کوبنده و غرور آفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در رأس سپاه غیور و مقتدر به رژیم غاصب و کودکش صهیونیستی و مات و مبهوت دنیای استکبار از این همه توانمندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در ابتدا با تیتر«ویژگی های عملیات وعده صادق» تحلیلی بر این موضوع کرده است.

دریافت نسخه PDF نشریه سخن حوزه

در ادامه این شماره از نشریه به «انعقاد تفاهمنامه کانون‌ فرهنگی و هنری مساجد و کانون پرورش فکری کودک و نوجوان مازندران»، «برگزاری اولین جلسه جذب و پذیرش حوزه علمیه خواهران در زرندیه»،«لزوم نقش آفرینی طلاب در تقویت قدرت اندیشه جامعه»، « علت‌ انسجام جامعه شیعی روضه اباعبدالله(ع)، حجاب و عفاف و روحانیت است»،«برخی طلاب در شیراز تحصیل و تبلیغ می کنند اما در روستا منزل اجاره کرده اند»، «»، «مدیر جدید حوزه علمیه خواهران فارس معارفه شد»، «حمایت مدیر حوزه علمیه استان تهران از طرح عفاف و حجاب»، «تحصیل هزار و ۵۰۰ طلبه در شیراز »،«شناسایی طلاب استعداد برتر در اصفهان»،«فعالیت تبلیغی بیش از ۷۰۰ مبلغه هرمزگانی در ایام ماه مبارک رمضان»،«دفاع از پایان نامه در موسسه آموزش عالی ریحانه النبی(س) اراک»، «آغاز پذیرش مقطع عمومی حوزه‌های علمیه خواهران در سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳»، «بانوان طلبه بهابادی در آینده نیازمند راه اندازی سطح سه حوزه هستند»،«تقدیر امام جمعه اردبیل از فداکاری پاکبان + فیلم»، «اخبار کوتا»، «دیدگاه شما» و ... پرداخته است.

«سخن حوزه» نخستین نشریه خبری اینترنتی حوزه‌های علمیه استانی است که از سوی سرویس استان‌های خبرگزاری رسمی حوزه تهیه، تدوین و منتشر می‌شود.

کانال «سخن حوزه» در پیام‌رسان ایتا از طریق آدرس ذیل در دسترس عموم مخاطبان گرامی قرار دارد.

https://eitaa.com/joinchat/3717005372Ccd43433277

مخاطبان گرامی می‌توانند نسخه‌های قبلی «سخن حوزه» را از طریق کانال نشریه دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha