یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
بشار اسد

حوز/ بشار اسد در تماس تلفنی امروز با محمد مخبر، ضمن تأکید بر اینکه احترام به شهیدان، حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی و امیر عبداللهیان در سورریه، تا ابد ماناست، اظهار داشت: مردم سوریه شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان را مانند سردار قاسم سلیمانی از افراد ظلم‌ستیز می دانند که در برابر یکجانبه‌گرایی جهانی ایستادند و از مظلومان منطقه و جهان حمایت کردند.

به گزارش گروه ترجمۀ خبرگزای حوزه، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، در تماس تلفنی صبح امروز با محمد مخبر از سفر به ایران برای عرض تسلیت خبر داد.
بشار اسد گفت: خیلی مشتاق بودم که این روزها در کنار مردم ایران باشم، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کنم و شخصاً تسلیت بگویم؛ بنابراین در اولین فرصت برای ابراز همدردی و تحکیم روابط سیاسی دو طرف به ایران سفر خواهم کرد.
رئیس جمهور سوریه خاطرنشان کرد: مردم سوریه شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان را مانند سردار قاسم سلیمانی از افراد ظلم‌ستیز می دانند که در برابر یکجانبه‌گرایی جهانی ایستادند و از مظلومان منطقه و جهان حمایت کردند.
بشار اسد با تأکید بر اینکه اعلام عزای عمومی در سوریه در راستای ابراز همدردی با غم جانکاه ملت ایران است، خاطر نشان کرد: احترام به آنها در کشور ما، سوریه، جاودانه خواهد بود.
محمد مخبر نیز در پایان تأکید کرد: ما همچون گذشته بر تعهد خود برای حمایت همه‌جانبه از محور مقاومت، به‌ویژه کشور مستقل سوریه، ایستاده‌ایم و منتظر سفر شما به تهران خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha