جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کنفرانس وحدت 28

در این کنفرانس صدها تن از میهمانان داخلی و خارجی از نقاط مختلف جهان حضور دارند.

به گزارش خبرگزاري «حوزه»، از تهران، بيست و هشتمين كنفرانس بين‌المللي‌ وحدت اسلامي با موضوع" امت واحده اسلامی؛ چالشها و راهكارها " با حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر از متفکران و انديشمندان ایران و بیش از ۶۵ کشور جهان،  با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، از امروز 17 دی ماه، در سالن اجلاس سران در تهران آغاز شد  و تا 19 دی ادامه خواهد یافت.

هدف از برگزاري كنفرانس وحدت، ايجاد زمينه‌هاي اتحاد و همبستگي جهان اسلام و همفكري علما و دانشمندان در زمينه‌هاي فقهي، اصولي، كلامي، تفسيري و… نيز بررسي مسائل و مشكلات مسلمانان بخصوص بررسي جريان تكفيري و فرقه‌گرايي و موضوع مهم فلسطين و ارائه راه حل‌هاي مناسب و موضع‌گيري مشترك در برابر آن عنوان شده است.

در این کنفرانس موضوعاتی چون فرصت های وحدت عاطفی، تمدنی و تاریخی مسلمانان ، راه های تحکیم وحدت و تقویت آنها ، عوامل داخلی و خارجی فرقه گرایی و نقش فرقه گرایی در عقب ماندگی تمدن مسلمانان و ... مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

 در بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی مقالاتی با موضوعات " فلسطین و غزه ،"وحدت اسلامی؛ ضرورت مولفه ها و ارکان ها، فتنه فرقه گرایی و "تکفیری ها " ارائه خواهد شد.

هم اینک حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در حال سخنرانی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha