چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فرخ فال

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قم، وحدت و همدلی میان مسلمین را راه و نسخه مقابله با توطئه ها و فتنه های دشمنان اسلام عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن گرامیداشت هفته وحدت و تبریک ایام ولادت نورانی رسول گرامی اسلام(ص) ابراز داشت: گفتار و سیره نورانی پیامبر اعظم (ص) به ما می آموزد که در برابر موحدان و مسلمین و مومنین وحدت و برادری و همدلی داشته و در برابر کفار و منافقین و مستکبرین عالم با اقتدار و شدت عمل برخورد کنیم.

وی با بیان این که بی شک همه ما مسلمین اعم از شیعه و سنی ، مدیون پیامبر اکرم (ص) هستیم، افزود: همه ما باید در راستای حراست از دستاوردهای نبوت ایشان و همچنین میراث امامت حضرات معصومین(ع) از جان و دل دفاع کنیم.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: ما به عنوان پیروان اسلام ناب محمدی(ص) باید به دنبال عمل به اسلام ناب و پیروی از سنت پیامبر(ص) باشیم و مصداق آیه مبارکه "رحما بینهم ، اشدا علی الکفار" قرار گیریم.

وی وحدت اسلامی را راز و رمز مقابله با توطئه های شوم دشمنان برشمرد و افزود: کسانی که به دنبال مخدوش کردن این وحدت و همدلی هستند باید بدانند که خواسته یا ناخواسته در مسیر اهداف دشمن کار می کنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha