جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عمامه گذاری

حوزه/ مدیر روابط عمومی حوزه علمیه خراسان از برگزاری جشن بزرگ عمامه گذاری 50 نفر از طلاب، با حضور آیت الله واعظ طبسی، در جوار بارگاه رضوی خبر داد.

حجت الاسلام علی روشندل در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری «حوزه» با اعلام این خبر، گفت: همزمان با ایام ولادت با سعادت پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی(ص) و رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق(ع)، براساس سنت حسنه حوزه، جشن عمامه گذاری 50 نفر از رهپویان فقه و فقاهت، با حضور آیت الله واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی و مدیر عالی حوزه علمیه خراسان، در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی، زمان برگزاری این جشن را پنج شنبه، 18 دی ماه، ساعت 18 عصر، در تالار اماكن متبركه حرم مطهر حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) اعلام کرد و ابراز داشت: در این جشن معنوی، علما، روحانیون، اساتید، مدیران حوزی و نیز اولیای طلاب حضور خواهند یافت.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه خراسان در پایان با اشاره به برنامه های این مراسم معنوی، خاطرنشان کرد: در آیین عمامه گذاری طلاب، حجت الاسلام والمسلمین فرجام، مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان گزارشی از وضعیت این حوزه را ارائه خواهد داد و پس از آن، آیت الله واعظ طبسی به ایراد سخن خواهد پرداخت.

انتهای پیام 3/313

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha