جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 342308
۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
تلبس

همزمان با هفته وحدت، کارگاه تلبس طلاب کرمانشاهی در محل حوزه علمیه استان، با حضور مدیران حوزوی برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، در گفتگو با خبرنگار حوزه در کرمانشاه، با بیان اینکه هر سال بمناسبت های مختلف تعدادی از واجدین  شرایط در استان ملبس به لباس مقدس و ارزشمند روحانیت می شوند، عنوان کرد : جهت آمادگی تعدادی از طلاب استان، کارگاه تلبس به مدت یک روز در مدیریت حوزه استان برگزار شد.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد : با توجه به نیاز استان نسبت به حضور و فعالیت طلاب و روحانیون ملبس در زمینه های مختلف امسال تعداد 12 نفر همزمان با عید سعید غدیر در استان ملبس شدند و  امروز نیز تعداد ده نفر طلبه در حال گذراندن کارگاه و سایر برنامه های مورد نیاز برای پوشیدن این لباس افتخار در آینده ای نزدیک هستند.

وی اتمام پایه پنجم تحصیلی حوزه های علمیه بصورت کامل و موفقیت در آزمون تلبس را از جمله شرایط موجود برای حضور در این کارگاه و اخذ مجوز تلبس عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محمدی فر افزود : در این کارگاه مواردی همچون شئونات طلبگی ،قداست لباس روحانیت، روش بیان احکام،تجوید صلاه، مدیریت برخورد با خانواده و ... مورد تدریس و بررسی قرار می گیرد.

معاون حوزه کرمانشاه، در پایان یاد آور شد: این طلاب بعد از طی این کارگاه لباس مقدس روحاینت را برتن خواهند نمود که امیدوارم در زمینه تبلیغی و سایر موارد منشا خیر و برکت برای مردم شریف استان باشند .

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha