شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
یوسف رضایی دفتر اهل سنت خراسان

حوزه/ مسئول دفتر امور اهل سنت استان هاي خراسان گفت: امروزه جهان به دنبال دريافت آموزه هاي ناب اسلامي است و استكبار براي مقابله با رشد اسلام به اقدامات مختلفي از جمله اسلام هراسي دست مي زند.

حجت الاسلام يوسف رضايي، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مشهد با اشاره به اين كه بي ترديد مسلمانان در این برهه از زمان و شرايط،  بیش از هر چیز به وحدت نیاز دارند، ابراز داشت: بايد به مسئله مهم وحدت براساس آيات قرآن و تاكيدات پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله و سلم) توجه كرد.

وي با بيان اين كه دشمنان اسلام از هرگونه سستي و گسست مسلمانان سوء استفاده مي كنند، گفت: در واقع کسانی که از محور دین پراکنده شوند، دچار اختلاف شده  و با یکدیگر دشمنی می ورزند.

مسئول دفتر امور اهل سنت استان هاي خراسان با اشاره به اين كه وحدت امت اسلام، امری لازم و برای رویارویی با چالش ها، و خطراتی  که از هر سو مسلمانان را تهدید می کند، کاملا ضروری است، ابراز داشت: دشمنان به راز نیرومندی مسلمانان پی برده و کوشش مي كنند، با ايجاد مرزهاي ساختگي و تفرقه و تهاجم هاي فرهنگي و نيز اسلام هراسي، امت اسلامي را ضعيف كنند.

وي يادآورشد: امروزه جهان به دنبال دريافت آموزه هاي ناب اسلامي است و استكبار براي مقابله با رشد اسلام در دنيا به اقدامات مختلفي در قالب اسلام هراسي دست مي زنند.

حجت الاسلام رضايي در پايان با اشاره به نامگذاري هفته وحدت از سوي رهبر كبير انقلاب، گفت: همزمان با هفته وحدت، همايش بزرگ «رحمة للعالمين» با شركت روحانيون و انديشمندان اهل سنت و شيعه استان هاي خراسان، در مشهد برگزار مي شود.

وي با بيان اينكه اين همايش همه ساله برگزار مي گردد، ابراز داشت: امسال نيز اين همايش با حضور مدير اجرايي حوزه علميه خراسان، استاندار خراسان رضوي، گلدي آخوند كريمي، مشاور استاندار خراسان شمالي در امور اهل سنت و علمای شیعه و سنی، روز سه شنبه 16 دي ماه، در اردوگاه مازندران در مشهد برگزار می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha